Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående pris; N95 kommer vel neppe til å bli mye billigere enn N93. Ville ikke forbause meg om f.eks KlartSvart har en utsalgspris på over 7 lapper uten abb.

8089506[/snapback]

 

 

nokia n95 koster 5459kr får den også for 395$

nokia n93 4990kr

nokia n93i 6453kr

Lenke til kommentar
Angående pris; N95 kommer vel neppe til å bli mye billigere enn N93. Ville ikke forbause meg om f.eks KlartSvart har en utsalgspris på over 7 lapper uten abb.

8089506[/snapback]

Det er sikkert fordi N93/N93i har optisk zoom. Det er dyrt å lage.

Lenke til kommentar

Jeg var innom to butikker i dag (spaceworld og telekiosken) og spurte om de hadde noe nytt om N95. Begge fortalte at telefonen er utsatt igjen pga en feil som må utbedres før den kan sendes ut på markedet. Begge oppga også mai (kanskje juni) som sannsynlig for når vi kunne se den i butikken.

 

Er det noen som vet mer og kan bekrefte eller helst avkrefte dette? :hmm:

 

Nå har jeg ventet på denne telefonen siden jeg plukket på den på Electrofil messa i november. Den ble jo lansert allerede i september så nå begynner det å ta seriøst lang tid fra lansering til de får den ut på markedet, selv til Nokia å være. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg var innom to butikker i dag (spaceworld og telekiosken) og spurte om de hadde noe nytt om N95. Begge fortalte at telefonen er utsatt igjen pga en feil som må utbedres før den kan sendes ut på markedet. Begge oppga også mai (kanskje juni) som sannsynlig for når vi kunne se den i butikken.

 

Er det noen som vet mer og kan bekrefte eller helst avkrefte dette?  :hmm:

 

Nå har jeg ventet på denne telefonen siden jeg plukket på den på Electrofil messa i november. Den ble jo lansert allerede i september så nå begynner det å ta seriøst lang tid fra lansering til de får den ut på markedet, selv til Nokia å være.  :hrm:

8101374[/snapback]

 

lei av å vente, hoppet like godt på en N93i

Lenke til kommentar
Jeg var innom to butikker i dag (spaceworld og telekiosken) og spurte om de hadde noe nytt om N95. Begge fortalte at telefonen er utsatt igjen pga en feil som må utbedres før den kan sendes ut på markedet. Begge oppga også mai (kanskje juni) som sannsynlig for når vi kunne se den i butikken.

 

Er det noen som vet mer og kan bekrefte eller helst avkrefte dette?  :hmm:

 

Nå har jeg ventet på denne telefonen siden jeg plukket på den på Electrofil messa i november. Den ble jo lansert allerede i september så nå begynner det å ta seriøst lang tid fra lansering til de får den ut på markedet, selv til Nokia å være.  :hrm:

8101374[/snapback]

 

FA**!!!!!!!!! :wallbash::wallbash::devil::devil: Begynner å bli sinnsyk av å vente..... har solgt min N73, grunnet at jeg trodde n95 kom nå vært øyenblikk.. bruker nå en slitt gammel 5140i. Men det kan nok kanskje stemme at den ikke kommer i mars, og i værste fall ikke i april heller... Det er jo ikke akkurat mange som har fått den prisguiden enda heller. Og butikkene som jeg har spurt i, har ikke hørt eller fått en bekrefta dato enda.... :(

Lenke til kommentar
Jeg var innom to butikker i dag (spaceworld og telekiosken) og spurte om de hadde noe nytt om N95. Begge fortalte at telefonen er utsatt igjen pga en feil som må utbedres før den kan sendes ut på markedet. Begge oppga også mai (kanskje juni) som sannsynlig for når vi kunne se den i butikken.

 

Er det noen som vet mer og kan bekrefte eller helst avkrefte dette?  :hmm:

 

Nå har jeg ventet på denne telefonen siden jeg plukket på den på Electrofil messa i november. Den ble jo lansert allerede i september så nå begynner det å ta seriøst lang tid fra lansering til de får den ut på markedet, selv til Nokia å være.  :hrm:

8101374[/snapback]

 

N95 er ikke utsatt. Den er forventet inn på lager til norske distributører i april en gang. Hvor de har fått det fra at den er utsatt pga en eller annen feil vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ja, men det har jo lenge vært kjent at den ville komme tidligst i mars, men mest sannsynlig i april så vil ikke kalle det en utsettelse. Vil heller kalle den forsinket. Utsatt betyr gjerne at produsenten selv har uttalt at den vil komme senere enn planlagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...