Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du "lovet"? Kan du komme med flere opplysninger? Eller kanskje en "privatsak"? :)

8208314[/snapback]

Det er nok privatsak. Kjenner folk som jobber på nokia.

8214369[/snapback]

 

Så med gode kontakter i Nokia får du den altså til en god pris som er 6200? Da velger jeg fortsatt å tro at prisen til vanlige forbrukere i butikk vil ligge på over 7000 tross alle som har prøvd å halshugge meg å si at prisen blir rundt 5500 kroner på nett og 5999,- i butikk.

Lenke til kommentar
Er du "lovet"? Kan du komme med flere opplysninger? Eller kanskje en "privatsak"? :)

8208314[/snapback]

Det er nok privatsak. Kjenner folk som jobber på nokia.

8214369[/snapback]

 

Så med gode kontakter i Nokia får du den altså til en god pris som er 6200? Da velger jeg fortsatt å tro at prisen til vanlige forbrukere i butikk vil ligge på over 7000 tross alle som har prøvd å halshugge meg å si at prisen blir rundt 5500 kroner på nett og 5999,- i butikk.

8215291[/snapback]

Den er ingen opratør lås på den.

Lenke til kommentar
Ser ut som prisen er bekreftet!!

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=27143&cid=5418

 

DA blir det N95 på meg :) :)

 

Gleder meg som en unge!!

8218542[/snapback]

Takker for tipset! Var litt i tvil her, men så at Komplett.no la seg 600,- over så da kastet jeg inn en bestilling selv hos elprice...

 

Litt kjipt og ikke vite hvor mange som kommer på lager og hvilket nummer jeg er i rekken, tenker jeg nå :hmm: . Blir spennende å se hvor lang tid dette tar og ikke minst hvilken farge som dukker opp i posten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...