Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

takk for mange bra svar. synes det er dumt at nokia annonserer telefonen så lenge før for at vi skal sitte og vente på de i årevis :p

 

Håper den telefonen kommer i butikken hvert øyeblikk og at jeg får tak i en uten problemer :p

 

Det hadde vært drømmen, men men.

 

Vi får bare vente i spenning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herremann å dere fjaser med den prisen! den kommer ikke til å koste 7000;vettere!

det er bare en mobil ! skulle tro det aldri skulle komme etterfølgere heller, sånn dere oppfører dere!

 

5500; Max!  da får dere nok en haug bugs på kjøpet  ;)

8072149[/snapback]

 

 

Faktisk så mener jeg å ha sett på f.eks komplett.co.uk at det er en relativt stor pris differanse imellom fargene.. hvor den ene kom ut overført til NOK ca 5500 og den andre over 6000 kr.. 6400 eller.no.. Sjekket også andre sjapper nedover i europa med lignende resultater..

 

Uansett, gleder meg :) har forhåndsbestilt en liten haug til butikken min.. håper jeg får dekket til alle som har sagt de vil ha.

 

Edit: ser prisene er noe justert der nå. ca i NOK 5300 for den ene og like under 6000 for den andre :)

 

 

mvh

 

Torbjørn

Endret av docbilbo
Lenke til kommentar

Da ser det ut til att enda ett nett sted har lagt ut pris.

Yatack har lagt den ut til 7490,-.

Men må si den siden virket ikke mye proff. Eneste info om telefonen bortsett fra pris og navn er en video snutt fra Youtube.....

 

Hvor kan man forhåndsbestille denne telefonen?

 

Halvor

Endret av djhalvor
Lenke til kommentar
Hvor kan man forhåndsbestille denne telefonen?

 

 

Hvis man er i Oslo kan man sette seg på venteliste på Nokia-butikken på Byporten. Når prisen blir klar kontakter de folka på lista som de har telefon til og spør om de vil forhåndsbestille.

Det kan jo hende andre mobilbutikker har samme praksis...

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Det er begrensa hva de kan ta for telefonen med tanke på at du har smartphones som kan enda mer enn N95 (unntatt innebygd gps) til ikke så fryktelig mye mer. X7500 til litt over 8.000 kr. hva jo f.eks. nesten alt man kan tenke seg...

8080215[/snapback]

N95 har ikke noe dårligere spesifikasjoner enn x7500 synes jeg, bortsett fra skjermoppløsning/størrelse. Og 3 ganger vekten, 120 gram (n95) vs 359 gram (x7500) sier vel sitt...
Lenke til kommentar

Jeg mener at det var sånn at den måtte laste ned hvis den ikke hadde det fra før av. Vet jo ikke hva den har fra før når den kommer ut. Men når den blir solgt i norge så burde den jo ha kart over minst norge, og hadde ikke vært dumt med skandinavia. Men mulig at det bare er kart over store byer, og at i mindre steder så må den laste ned eller noe. Det kan vi vel ikke vite før tlf kommer ut eller hva?

 

Syns jeg leste dette i en forhåndstest et eller sted.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...