Rolexander Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei Noen som vet om det finnes et program på nettet, som kan brukes til å ta opp lyd fra datamaskinen. Jeg er på jakt etter et programm som fungerer aka FRAPS. Bare at jeg vil kun ta opp lydene. Feks: jeg har en film med noen kule soundtracks som jeg ikke får kopiert fra filmen. Hvis jeg da kunne tatt opp lyden mens filmen spilles av.
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Audacity kan gjere dette, slik endrebjorsvik skildrer her.
Vod kaNockers Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Bruk sound recorder, den som er standard i Windows XP. Bruker den selv, og synes den er grei å bruke.
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Men den kan vel ikkje ta opp meir enn eitt minutt om gongen, noko som passer dårleg om ein skal ta opp heile songar...
Rolexander Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk. Det var akkurat et program som Audacity jeg var på jakt etter. Jeg prøvde også Xp sin music recorder men det ble så mye skurring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå