Gå til innhold

Slaget mellom PS3 og Wii er avgjort!


Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at spillene til Playstation er dårligere enn til X-box, og da hjelper det lite at Playstation har bedre spesifikasjoner. Bare Fable 2 og Halo 3 er gode nok grunner til å kjøpe X-box. Nintendo har Zeldaspillene, som er skikkelig gode kvalitetsspill, men Playstation har bare mange, men ingen spesielt gode spill.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at sånne reklamer nesten kun appellerer til personer som allerede har gjort opp sin mening om at noe er best. Kunne sikkert lagt en nesten helt lik reklame for ps3. Litt det samme med de mac-reklamene. Folk som liker mac, vil kanskje nikke og synes seg helt enig, mens folk som liker pc, synes det stort sett bare er vås.

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at sånne reklamer nesten kun appellerer til personer som allerede har gjort opp sin mening om at noe er best. Kunne sikkert lagt en nesten helt lik reklame for ps3. Litt det samme med de mac-reklamene. Folk som liker mac, vil kanskje nikke og synes seg helt enig, mens folk som liker pc, synes det stort sett bare er vås.

7426955[/snapback]

 

 

Har ikke gjort opp noen mening, "hater" faktisk konsoler, men Wii virker kanskje litt spennende, reklamen skal de hvertfall ha plus for :)

Lenke til kommentar
Til alle dere som klager over at denne er laget for fanboys osv.

 

Dette er humor-kategorien på forumet. Den er postet fordi den er morsom. Man skal være bra ps3 fanboy for å sikke se det morsomme (selv om det ikke er ens egen smak)

7427094[/snapback]

 

Jeg er ikke noe spesielt PS3 fanboy. Jeg tror faktisk at nintendo kommer til å vinne denne runden. Men den reklamen er ikke morsom en gang... med mindre du er tilbakestående eller wii fanboy.

Lenke til kommentar
Til alle dere som klager over at denne er laget for fanboys osv.

 

Dette er humor-kategorien på forumet. Den er postet fordi den er morsom. Man skal være bra ps3 fanboy for å sikke se det morsomme (selv om det ikke er ens egen smak)

7427094[/snapback]

 

Jeg er ikke noe spesielt PS3 fanboy. Jeg tror faktisk at nintendo kommer til å vinne denne runden. Men den reklamen er ikke morsom en gang... med mindre du er tilbakestående eller wii fanboy.

7447632[/snapback]

Eg er ingen av delane og synest filmsnutten var morosam. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...