Gå til innhold

For nøyaktig 1 år siden ventet jeg på Xbox360


Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke råd til 360 den dage (og har ennå ikke hatt det :p ). Men jeg husker tydelig den dagen ja. Jeg hadde lyst å dra MasterCardet slik at jeg kunne kjøpe meg en.

 

Jeg var på vei til lesesalen den dagen og da jeg gikk forbi Storo-senteret tenkte jeg å stikke oppom bare for å se hvor oppstyr det var.

 

Jeg kunne faktisk fått meg en Core. Det var faktisk brukeren Alastor som stod og delte ut bilettene. Jeg hilste på han da jeg gjenkjente han og presenterte meg selv også. Var litt koselig selv om jeg aldri fikk meg konsollen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer med innlegg nr. 1000 :green:

 

Husker jeg også sto utenfor Elkjøp her i Trondheim.  :love:

7404065[/snapback]

 

Sto utafor lefdal på tiller.. Klokken 6 eller 7. Totalt unødvendig. Heldigvis var det 2 stk som hadde stått der hele natta. Så jeg og kompisen min slapp å føle oss som nerder.

7405002[/snapback]

 

Hehe ja det måtte være rimelig unødvendig. Jeg hadde eksamen 2 des. Kjøpte min Xbox kl 6-7 på kvelden på Lefdal på Tiller :cool: Ikke noe stress :p

Lenke til kommentar

Veldig fin topic =)

 

Jeg og en kamerat valgte å komme 10 minutter før på Elkjøp i Sandvika. Jeg var utrolig spent den dagen. Av en merkelig grunn gikk vi inn i feil inngang, og måtte løpe rundt hele bygget :p Jeg og kameraten min stod i kø som nummer 60. Det var over 100 i køen. En annen kamerat av meg stod som nummer 12 i køen Han skulle ha Core, og jeg skulle ha Premium. Det var jeg fast bestemt på. Jeg trygla og ba han om å holde av en premium til meg når han kom inn i butikken. Jeg var jo nummer 60, og tenkte at jeg ikke hadde nubbsjangs til å få den. Da de åpnet butikken stormet alle inn. Jeg fikk kameraten min til å presse seg forran folk ved spillavdeling. Han fikk kapret Call of Duty 2 :) Da jeg etter en stund fikk nummeret mitt ropt opp i butikken, gikk jeg bort og spurte om en premium. Utrolig nok hadde de et par igjen. Da ble jeg utrolig lykkelig! Det var egentlig merkelig hvor mange som kjøpte seg core... :)

 

Uansett, det har gått et år nå, og jeg har aldri angret på mitt kjøpt. Jeg syntes xbox 360 er utrolig billig i forhold til hva du får. Og xbox live er helt genialt. Jeg digger xbox 360 :)

 

Ps. "Happy feet" er enormt bra. Jeg VET du kommer til å like den. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke råd til 360 den dage (og har ennå ikke hatt det :p ). Men jeg husker tydelig den dagen ja. Jeg hadde lyst å dra MasterCardet slik at jeg kunne kjøpe meg en.

 

Jeg var på vei til lesesalen den dagen og da jeg gikk forbi Storo-senteret tenkte jeg å stikke oppom bare for å se hvor oppstyr det var.

 

Jeg kunne faktisk fått meg en Core. Det var faktisk brukeren Alastor som stod og delte ut bilettene. Jeg hilste på han da jeg gjenkjente han og presenterte meg selv også. Var litt koselig selv om jeg aldri fikk meg konsollen :)

7405697[/snapback]

Hehehehe det husker jeg ^^. Morsom morgen - var veldig fornøyd med hvordan vi hadde behandlet køen oss selgere.

 

Blir nok enda fler i kø i år på Wii tenker jeg...

 

Forøvrig kjøpte jeg meg en Xbox360 i går - altså nesten på 1-årsdagen! HAHA.

Lenke til kommentar

Det blei sagt at verden stod på randen til ny krig.

 

2.Desember 2005 nådde slagmarkene vårt fagre lille Norge. Det var inget flott syn, overalt rundt meg på internett og i avisene fulgte eg begivenhetene. Mange vendte vi heim,såret og skuffet over å ikkje ha oppnådd full seier. Rundt meg såg eg falne kamerater ligge og be sin siste bønn, om å få leve i håpet om at de ein dag skulle få oppleve det å vende heim med oppdraget utført. For å så leve livet i sus og dus så lenge det varer.

 

Den neste mnd. var hard. I skyttegravene satt eg klar for neste løp. Venting og atter venting. Håpet var der, alt dreide seg om det lille håpet. 20. Januar 2006 var alt over, eg hadde seiret. Denne veldige dag kom eg ikkje tomhendt heim. Oppdraget var omsider vel utført.

 

Slaget var vunnet,men krigen er langt ifra over. Krigen er i disse dager inne i sin verste og mest brutale fase sålangt. 3.parter er rustet og klare.Krigsmaskineriet går for fullt med ett mål for øye;

 

Verdens dominanse innen konsollmarkedet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Veldig bra innlegg trykkertor, faktisk veldig interessant å lese. :yes:

 

Vel, jeg kjøpte 360'en min av broren min i september:

 

* Xbox 360 konsoll

* Harddisken

* 2x trådløse kontrollere

* Headset

* Fjernkontroll

* Project Gotham Racing 3

 

Pris: 2000,- :dribble:

 

Det første spillet jeg kjøpte var Oblivion, det kjøpte jeg faktisk før jeg kjøpte boksen, det og LOTR: Battle for Middle-Earth 2. Senere kom Tomb Raider: Legend, og Gears of War! 24. des fikk jeg MadCatz ratt og pedaler, og PGR3 fikk ny glød.

Nå gleder jeg meg til bl.a. Halo 3, Forza MS 2, Turok og Elveon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...