Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


CaSh skrev (2002-11-17 15:32):

Hei jeg lurer på hvorfor jeg ikke har adgang til forum gjennom login via at jeg svarer en post, men hvis jeg bruker login på meny så funker alt fint. Kan noen svare meg på det?



 

Du er bannet fra forumet og bør holde deg unna. Grunnen er at du spammet her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...t=9520&replies=

 

Vennligst respekter det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-17 17:57, skrev borre:

Quote:


Den 2002-11-17 17:43, skrev CaSh:

Hæææ?? Det der har ikke jeg gjort. Det MÅ ha vært noen fra skolen min som har gjort det.


 

Er du ofte på skolen i 18-tiden?

 

 

 

Faktisk så er jeg det. Jeg sitter på skolen å progger til kl 20 nesten hver skole dag. Går på NITH. Hvis du ikke liker å jobbe med skole arbeid, så ikke tro at andre ikke gjør det. Dessuten, jeg har vært på det forumet her i mange år, og har aldri spammet på noen måte. Det MÅ være noen som har kødda med meg!! Kan dere ikke være så snill å fjerne banninga, er så kjedelig å bruke logg inn hver gang :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-17 19:02, skrev CaSh:

Faktisk så er jeg det. Jeg sitter på skolen å progger til kl 20 nesten hver skole dag. Går på NITH. Hvis du ikke liker å jobbe med skole arbeid, så ikke tro at andre ikke gjør det.


 

Sorry.. tok (kanskje feilaktig og stereotypisk) utgangspunkt i at du var elev på ungdomsskole eller videregående.

Lenke til kommentar

men han sier jo kanskje noe da.. han har jo vært fast bruker av HW i åver et år og har aldri spammet, og nå helt plutselig spammet ahn åver 6 sider... :roll:

 

og desuten, hadde han vist om at han var bannet, ville han da ha postet denne tråden i tilbakemeldinger?

 

skal ikke blande meg inn i modereringen deres, men det _kan_ jo hende han snakker sant da..?

 

Jan Erik

 

Btw: bra banning hw! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...