Gå til innhold

hvorfor er night elf druiden min så dårlig?


Anbefalte innlegg

har en lv.16 druid,men synes den er elendig og slåss med..dør rimelig kjapt om jeg skal ta et dyr som er 2 lv høyere en meg.. til og med på samme lv. har jeg problemer..

har også en lv.13 warrior og har nesten aldri strøke med selv om det kommer 2 dyr i samme lv. som meg mot meg så klarer jeg det som regel..

er bare druid dårlig i battle eller er det meg som ikke helt kan spille druid?

noen tips kansje?

 

kansje noen mer jeg burde nevne om druiden,men vet ikke hva..så bare spør!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du bear form?

7401870[/snapback]

ja..

som regel pleier jeg bruke entaglet roots på et dyr som er langt i fra. og står og skyter med wrath og moonfire et stykke unda til entaglet roots slipper løs.

da bruker jeg bear form..

er det feil måte å gjøre det på? problemet mitt er egentlig når det plutselig kommer et dyr bakfra eller noe.. så mister jeg så fort liv vis jeg ikke er i bear form da.

Lenke til kommentar

for prøve og se om det hjelper ja

 

lurer på en ting til, hvordan fungerer enchanting skill ??

har skinning og enchanting skill..kansje ikke den beste kombinasjonen?

har kommet til skinning lv.80 men finner ikke ingredienser til og begynne med enchanting(er lv.1),hvordan\hvor finner jeg det?

Endret av mEhE`
Lenke til kommentar

Sidan dette er din første char ser eg det som ein mulighet til at du ikkje har fullt ut talents points. Dersom du ikkje har gjort det, trykk på "n" og full ut. Gå feral.

Når du skal drepe mobs eit par lvls høgare ein deg er bear den beste veien å gå. Starfire metoden brenner mana, og det kan vere greit å ha ein heal klar til du går ut av bear.

Lenke til kommentar

Bruk talent points på de rette stedene, og kjøp training annethvert level. Bearform bruker du, så da tror jeg alt ligger i boks. Du kan også hvis du sliter litt i bearform skifte tilbake til druid i combat og heale deg selv for så å skifte tilbake til bearform og fortsette fighten.

Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

zZZZzZ

z

ZZ

ZZ

ZZZZ

ZZ

Z

ZZZZZ

zzZzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Er rimelig syke /played på druids som levler resto ja. Levla selv opp som feral, og skifta til resto på 60, ble helt sjokkert over hvor lang tid det tok å drepe ting. Mer som root -> insect swarm -> mf -> root bryter -> reroot -> gå og les ett blad mens dotene ticker -> rince and repeat :!: Men man har en ganske syk survivability da, med de nye endringene er man mer som udødelig med rejuv/lifebloom/regrowth på seg og bra gear (med mindre man blir purga hehe...).

Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

zZZZzZ

z

ZZ

ZZ

ZZZZ

ZZ

Z

ZZZZZ

zzZzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Er rimelig syke /played på druids som levler resto ja. Levla selv opp som feral, og skifta til resto på 60, ble helt sjokkert over hvor lang tid det tok å drepe ting. Mer som root -> insect swarm -> mf -> root bryter -> reroot -> gå og les ett blad mens dotene ticker -> rince and repeat :!: Men man har en ganske syk survivability da, med de nye endringene er man mer som udødelig med rejuv/lifebloom/regrowth på seg og bra gear (med mindre man blir purga hehe...).

7406541[/snapback]

 

Er da ikke så dårlig playtime til 60? Hadde 19 dager full resto hele tiden.

Lenke til kommentar
Er da ikke så dårlig playtime til 60? Hadde 19 dager full resto hele tiden.

7406583[/snapback]

 

19 dager er ikke så veldig bra da.. er en faktor to mer enn jeg brukte på min druid med feral.

 

(edit: men det avhenger jo av en del ting, om du har en 60 fra før etc.)

Endret av Coaxmetal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...