Gå til innhold

hvorfor er night elf druiden min så dårlig?


Anbefalte innlegg

har også lvla en druid... (min første char, ble bare lvl 44) ingen vil ha deg i group som feral  etter 40+..etter 40 er det bare balance for support heal + buff som gjelder, roguene skuer  over ryggen din , for de tror du vil stjele leather drops for cat form..

7419565[/snapback]

 

Nja, jeg har virkelig ikke hatt noe problem med å få meg gruppe med druiden min. Folk skriver "LFxM to xxx, tank + random" og jeg skriver "I'm in for tanking", så får jeg enten invite med en gang, eller folk lurer på om jeg er feral. Å joine som dps, derimot, er gjerne ikke like lett.. det er ikke akkurat mangel på damagedealere.

 

Gear er heller ikke noe problem. Mye av det jeg er ute etter for tanking, er ting som roguer fnyser av. Warstrife leggings, Bone ring helmet, Dawn treaders og tilsvarende. Skal du ha dps-gear, så er jo ting som Devilsaur og Warbear like tilgjengelig for druider som roguer. TUF + Don Julio + Sergeant's cape/Frostwolf cape/neck/belt er enkle å få tak i.

 

Men, både rogue og druid kan bruke leather, på samme måte som priest/warlock/mage kan bruke cloth, hunter/shaman kan bruke mail og paladin/warrior kan bruke plate. Det er ingen som har krav på noe som helst, selv om man selvfølgelig kan bruke skjønn innimellom.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Rage er tingen til seier, du må byggge opp rage, rage, rage :p

7402333[/snapback]

Hehehe Den likte jeg :love:

 

Men Jeg syns at Druid er spesielt bra til kamp.. lag makroes anbefaler dette her:

 

hvis Du skal Heale deg selv:

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:2] Aquatic Form;[stance:4]Travel Form; [stance:3] Cat Form

/castsequence [target=player] reset=combat/target Rejuvenation, Healing Touch

 

Latså dette avbrykter Bear eller catform, og trykker du en gang så tar du instant "heal, og en gang til tar du "en Heal cast" som tar noen sec... Alt dette uten at du trenger å Trykke på deg Spell dermed på deg selv, og sparer noen verdifulle sec.

 

(Escape -> Macroes- > New-> VElg ikon +navn)

 

Også liker jeg dette her :

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:2] Aquatic Form;[stance:4]Travel Form; [stance:3] Cat Form

/castsequence [target=player] reset=combat/target Thorns, Mark of the Wild

 

her tar man Mark og the wild og thorns med en gang, bare at du må trykke to ganger, på deg selv..

 

Men kansje har du feil spekket Druid.. se nærmere på talents..

Lenke til kommentar
Noen som kan komme med et bra druid talent tre?  :p

7407929[/snapback]

 

Vet ikke helt, men er veldig GLAD i denne her :D bruker den og elsker den. er kommet til lvl 25 men, jeg utelukker den dera "Lvl 10 - Nature's Grasp - rank 1/1" siden jeg var lvl 25 da jeg så dette her.. bestemte at jeg ikke trengte den..

 

Men nå med blandet gear, for caster og feral, har jeg 14% Critchanse i cat form, og critter her ca 120 i hver kamp nesten... syns det er morro med feral spec så langt.

adressen er

LINKEN

 

Men dette her ser også interesent ut ! LINK

 

PS! På tide å legge seg nå, skal sove :S

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
for prøve og se om det hjelper ja

 

lurer på en ting til, hvordan fungerer enchanting skill  ??

har skinning og enchanting skill..kansje ikke den beste kombinasjonen?

har kommet til skinning lv.80 men finner ikke ingredienser til og begynne med enchanting(er lv.1),hvordan\hvor finner jeg det?

7402072[/snapback]

 

Du må disinchante grønne items eller bedre ;)

Lenke til kommentar
Rage er tingen til seier, du må byggge opp rage, rage, rage :p

7402333[/snapback]

Hehehe Den likte jeg :love:

 

Men Jeg syns at Druid er spesielt bra til kamp.. lag makroes anbefaler dette her:

 

hvis Du skal Heale deg selv:

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:2] Aquatic Form;[stance:4]Travel Form; [stance:3] Cat Form

/castsequence [target=player] reset=combat/target Rejuvenation, Healing Touch

 

Latså dette avbrykter Bear eller catform, og trykker du en gang så tar du instant "heal, og en gang til tar du "en Heal cast" som tar noen sec... Alt dette uten at du trenger å Trykke på deg Spell dermed på deg selv, og sparer noen verdifulle sec.

 

(Escape -> Macroes- > New-> VElg ikon +navn)

 

Også liker jeg dette her :

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:2] Aquatic Form;[stance:4]Travel Form; [stance:3] Cat Form

/castsequence [target=player] reset=combat/target Thorns, Mark of the Wild

 

her tar man Mark og the wild og thorns med en gang, bare at du må trykke to ganger, på deg selv..

 

Men kansje har du feil spekket Druid.. se nærmere på talents..

8339561[/snapback]

 

Ser du ikke når threaden er startet? 1.12.06 du er nok noen måneder sen til å få hjulpet han:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...