Gå til innhold

Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er verdt å legge merke til at alle avatarene kun har julepreg takket være en nisselue eller to. Ingen har vært særlig kreative.

7413192[/snapback]

Det kan jeg være enig i, men hvis man har en avatar man bruker hele tiden, så er det jo lettest å bare ta en nisselue på den. Man kjenner fortsatt igjen brukeren på avataren og det er litt jul i den også.

Lenke til kommentar

Jokko: Det har vel mest med utførelse å gjøre, man ser raskt hvem som har jobbet med avataren (Psilo, TSP, Orresnei, Zeromac) og hvem som har slengt en rød nisselue på i enten PS eller Paint. Selv gikk jeg for en original tolkning av den tradisjonelle, fordi jeg ikke har lyst på en standard rød nisselue på en standard avatar. Personlig synes jeg seieren skal gå til Psilo eller Orresnei.

Lenke til kommentar
Jokko: Det har vel mest med utførelse å gjøre, man ser raskt hvem som har jobbet med avataren (Psilo, TSP, Orresnei, Zeromac) og hvem som har slengt en rød nisselue på i enten PS eller Paint. Selv gikk jeg for en original tolkning av den tradisjonelle, fordi jeg ikke har lyst på en standard rød nisselue på en standard avatar. Personlig synes jeg seieren skal gå til Psilo eller Orresnei.

7413329[/snapback]

Jeg ser ikke hva som er så spesielt med Psilo sin avatar. Den er like "uorginal" som alle andre, og dessuten er avataren såpass simpelt oppbygd at å sette på en nisselue på den avataren ikke ville være noen stor jobb. :roll: Synes ikke det ser ut som om han har lagt så mye mer arbeid i den som mange andre.

Lenke til kommentar

Å lage et piksel-selvportrett er ganske imponerende i mine øyne, og når julevarianten fortsetter i samme stil, så ser det mye bedre ut. For å bruke et eksempel, så har Firetrucken tatt en hatt fra virkeligheten og plassert den på en tegnet brannbil; det ser veldig klipp-og-lim ut. Zeromac, derimot, har tatt utgangspunkt i tegnestilen i avataren og derfor ser den mer naturlig ut. Om man ikke skal være kreativ i idéen, så er man i det minste kreativ i utførelsen.

Lenke til kommentar
Hva blir er egentlig kriteriene i denne konkurransen? Utførelse? Humor? Hadde vært kjekt å vite.. :)

7413912[/snapback]

Det er vell opp til hver bruker å avgjøre? Avatarene samles og det settes opp en poll?

7413935[/snapback]

Ja. Jeg kan jo like så godt si noe om hvordan det kan gjennomføres. Man har to polls hvor man tar halvparten av avatarene i den ene pollen og resten i den andre. Så lar man brukere stemme på den avataren de synes er best. Etter dette kan jo de ti beste gå videre til en semifinalepoll og de tre eller to beste kan ha en finale. Er ikke helt sikker på detaljene enda, men noe slikt tenker jeg kan være greit.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hva som er så spesielt med Psilo sin avatar. Den er like "uorginal" som alle andre, og dessuten er avataren såpass simpelt oppbygd at å sette på en nisselue på den avataren ikke ville være noen stor jobb. :roll:  Synes ikke det ser ut som om han har lagt så mye mer arbeid i den som mange andre.

7413678[/snapback]

Pikselere ansiktet sitt > få noen i Avatartråden til tegne en nisselue.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Vinneren blir vel annonsert på julaften?

 

Blir en bra julegave fra alle til vinneren.

7414842[/snapback]

På julaften er mange opptatt med å være med familien sin. Ikke sitte foran dataskjermen. Mange er kanskje også vekkreist. Jeg synes 20 er passende jeg. Eventuelt 22.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hva som er så spesielt med Psilo sin avatar. Den er like "uorginal" som alle andre, og dessuten er avataren såpass simpelt oppbygd at å sette på en nisselue på den avataren ikke ville være noen stor jobb. :roll:  Synes ikke det ser ut som om han har lagt så mye mer arbeid i den som mange andre.

7413678[/snapback]

Pikselere ansiktet sitt > få noen i Avatartråden til tegne en nisselue.

7414610[/snapback]

Og der har du selvfølgelig dilemmaet med at man ikke har laget avataren selv. Jeg kan huske tilbake til avatarkonkurranser hvor jeg sto bak 3-4 bidrag, og så stemmene bli fordelt. Jeg tok det som en seier og feiret med en Cola. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...