aespN Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har nettopp skaffet meg Gmail, og har tenkt å bruke den mail-adressen på MSN. Når jeg logger inn på MSN, så står mail-adressa mi som kallenavn. Men jeg vil kalle meg noe annet. Noen som vet hva som kan være feil?
Almadora Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har nettopp skaffet meg Gmail, og har tenkt å bruke den mail-adressen på MSN. Når jeg logger inn på MSN, så står mail-adressa mi som kallenavn. Men jeg vil kalle meg noe annet. Noen som vet hva som kan være feil? 7394153[/snapback] Du kan trykke på alternativer?
aespN Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Ja, det vet jeg, men jeg får ikke til å endre nick. Er jævlig irriterende. =/
qualbeen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 tipper du må få verifisert adressen din.. bruker du windows live messenger, så skal du få en beskjed om at mail-adressa de trengs å verifiseres. Mulig du må logge av og på msn et par ganger før du får meldingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå