Gå til innhold

Coca-Cola uten kullsyre - 5 flasker til nå


TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg kjøpte en 4 pack som var på tilbud på Coop her i Sarpsborg for 2 dager siden.

Jeg åpnet 1 av de, drakk halvparten på 30min. Det er snakk om 1,5L cola.

 

30min så var all kullsyra borte. Det skjedde med alle 4. Samt den jeg kjøpte nå for 30kr på en Shell bensin stasjon.

 

Flaska er produsert på Lørenskog. Er det noen flere som har hatt dette tilfellet ?

 

Irriterer noe grenseløst.. Kan jo liksom ikke be om en ny brus heller... :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er cola, ikke milkshake. Neste gang lar du være å riste før du drikker.

 

Daniel :)

7392536[/snapback]

 

Ehh... Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det?

7393098[/snapback]

Ehh... Han sa ikke noe om at han ikke hadde ristet den, heller. Da er det naturlig å tro at den er ristet, med tanke på den manglende kullsyren.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Men du Daniel, jeg for all del rister ALDRI colaen min, jeg kjøpte også en 4pack med Cola på Coop Prix, og enda en på Shell bensinstasjon, hvis du hadde lest etter.

 

Ja, det er jo tragisk at colaen er sånn, men jeg forventer ikke noe kompensasjon for tapt cola for å si det sånn :p

 

Men er verdt et forsøk da, sier jo flate meg ikke nei til ei kasse med coce :p

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail nå.. altså, det var helg, jeg hadde nytt tastatur, nytt spill, og var klar for et skikkelig sukker sjokk ( jeg fikk det jo da, imat sukkeret ikke går ut sammens med kullsyra :p )

 

Men men, smaken var langt fra det jeg forventet, og jeg blåser i om de var på "tilbud" , selvom det er tilbud, så skal fortsatt kvaliteteten være lik.

Lenke til kommentar

Amatørmessig :p Du kan ikke gjøre som med Firstprice cola, og bare ta en tilfeldig flaske/flasker du finner i hyllen. Du må alltid sjekke datoen på brusen. Ikke fordi det er noen stor fare for at den er gått ut, men fordi det smaker mye bedre med en cola som går ut i mai enn en som går ut mars.

 

Jeg synes dette er et stort problem, for colaen går ut på dato mye fortere enn det står på flasken Leser du januar på flasken du skal kjøpe i dag kan du likegodt la være, det er piss.... For min del lar jeg være å kjøpe hvis det står noe lavere enn mai for tiden.

 

De løser det kanskje med glassflaske, men selv det smaker dårlig måneden før det går ut på dato.

 

Jeg vet ikke hvor relevant dette er, men jeg synes det er et problem som Coca Cola burde bli obs på. :whistle:

Lenke til kommentar
Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det?

7393098[/snapback]

Kanskje fordi han blandet cola og milkshake. Det går fort i surr.

7393127[/snapback]

Yeah, what's up, vanilla coke?

 

Uansett, du kan jo bare ringe opp og si ifra, ellers kan du jo true med å .. uhm.. nei, kanskje det ikke er så lurt å saksøke. Å skape mediablest er vel kanskje heller ikke så lurt, for Coca-Cola lever jo på dårlig PR.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...