Straffa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Ok, takk for svar! Hvor mye koster det trådløse? 7393173[/snapback] Jeg ga 499 for det hos EB Games
Straffa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 (endret) Det er noen som har problemer med oppdateringen Link Endret 30. november 2006 av avanore
lektroluv Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det er noen som har problemer med oppdateringenLink 7394338[/snapback] Uff, tørr nesten ikke installere update'n. Men da får jeg ikke logga på Live. Noen her som har lagt den inn uten problemer? Kanskje det bare er ved en spesiell oppløsning den sliter, eller noe?
E-wok Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Funker fett da! Ikke no Ring of Death her..
lolzormaxor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 må vel oppdatere jeg da............ plz dont mess this up update!!!( skrives det update??)
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 skrives det update?? 7395941[/snapback] Yes
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 har lest litt på noen forum.. Hos noen funker det flott. Hos noen andre så funker ikke konsollen i det hele tatt.
Toreal Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 He he er ikke så veldig god reklame for xbox dette karer. Høres jo ut som den mest ustabile og bugy konsollen ute. Det var vel bare de første xboxene som hadde problemer Gikk helt fint med update her
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kan lykkelig meddele at oppdateringen sørget for at min box tok kvelden i hvertfall Funket fint da jeg spilte GoW like etter at jeg lastet den ned, men noen timer etter fikk jeg bare en "E-74" eller noe slik når jeg forsøker å starte den. Skjønner ikke helt hva dere driver med MS Noen som har nummeret til support forresten?
MindTooth Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Nummeret står på Xbox.com -> Kontakt oss. Dette er andre patchen Microsoft herper med. Hva er det de seriøst gjør? De har en serdeles utmerket konsoll, som de ikke trenger å legge inn kode som herper boksen..
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Nei, jeg har store problemer med å skjønne hvorfor de lager såpass destruktive patcher. De burde jo kanskje ha skjønt det når de testet først (om de i det hele tatt tester da ). Eller kanskje de sørger for å få de eldste konsollene ut av sirkulasjon litt etter litt
iStephano Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Enig, det har blitt en for mye trend å Patche, update ting. Hallo, gi oss en konsoll med en programvare som er på topp. Å ikke legg til mere ting som gjør den ustabil. Som kjerringrådene sier. Ikke prøv og fiks noe som fungerer. Da ender det opp med at noe skjer. Rettelse, xboxen fungerte utmerked før de begynte og update den. (forbehold om feil da mange andre fungerer) hehe Endret 30. november 2006 av BanAnus
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken:800 14 174 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: closed Søndag:closed Haha, fader for noen nisser. Kanskje jeg skal foreslå at de skaffer seg en ny webmaster når jeg ringer imorgen
LordShaft Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hahaha :!: Faen er skeptisk til jeg kommer hjem å må oppdatere i morra! Takler ikke at xboxen stuper i morra! da blir jeg galen! Har den Xbox forsikringa som jeg kan benytte meg av da, blir drit å måtte sende den inn. Leste også en plass at du tok en "hardReset" eller noe slikt hvis du plugget kontakta ut av veggen. Noe som visst hadde hjulpet en kar.
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det har jeg prøvd ja. Har trukket ut alt som kan trekkes ut, inkludert harddisk. Kommer samme feilmelding hver gang. Trist, men sant
Bautastein Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 alle oppdateringene jeg har tatt har gått fint. følte jeg måtte skrive det ettersom folk kan få inntrykk av at de fleste har problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå