Koopa Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har en ekstrem grad av edderkopp fobi og har kommet til Temple of the Spider. Jeg har klart å komme meg til stedet du skal klatre i alle tauene(faktisk) for å komme til toppen ellerno. Men nå flokker det over av de og jeg klarer ikke spille lenger Skikkelig flaut, men sånn er det Siden dette er Steam spill, er det en måte å skippe banen på i console eller noe? Som i HL2?
Potetdamen Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ikke peiling om det er mulig. Men du kan jo sjekke denne tweak guiden: http://www.tweakguides.com/DMOMM_1.html . Står en del commands osv der, kansje det står noe om det der. Edit: Men du kan jo alltids bare smekke på Noclip og fly igjennom banen? Endret 1. desember 2006 av geedoo
the_zombie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du kan jo alltids bare spørre om å få en save etter tempelet. Spiders er ikke noe problem senere i spillet, etter at man får earthfury sword.
Koopa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Du kan jo alltids bare spørre om å få en save etter tempelet. Spiders er ikke noe problem senere i spillet, etter at man får earthfury sword. 7398284[/snapback] Kan jo det men da mister jeg 'min' character liksom og jeg vil gjerne beholde skillsene jeg har satt på han...
aspic Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det ultimate hadde vel vært å fått "overvunnet" edderkoppfobien mens du spilte? Kan umulig være lett, men jeg hadde fått enda mer motivasjon til å spille om det var en frykt der jeg virkelig kunne overvinne
Potetdamen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 En god del edderkopper lengre ut i spillet også. Og du kan ikke bare drive å skippe baner.
Vrengtpolvott Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Du kan legge ut save gamen din, så kan jeg komme meg forbi edderkoppene for deg og legge den opp igjen
karl-wilhelm Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har også edderkopp fobi men altså, det er grenser . Kjør på med Sareth sin Nightvision. ^^ Endret 2. desember 2006 av karl-wilhelm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå