Gå til innhold

Skal starte warlock, talents?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn til 39, respec til sånn når du runder 40, og fortsett til du har sånn. Saccet voidwalker + drain life er himmelsk når du grinder/quester.

7383041[/snapback]

Hau. Kunne ikke vært mer enig. Personlig ville jeg putta poenget fra Amp Curse inn i Suppression, men det er bare fordi jeg er lat og ikke klarer å aktivere Amp Curse hele tida.

 

Oh, og forresten: Imp VW er tre bortkasta poeng. Skikkelig bortkasta. Vi har holypriests som holder aggro bedre enn VW. Bobla har to funksjoner, Demonic Sacrifice og Sacrifice. (Og kom ikke her og si at man trenger den på Garr, det er bare svada.)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Planlegg buildet ditt før du starter så slipper du å respecce.

 

Selv gikk jeg Affliction til 5/5 Fel Concentration, så Destruction til Shadowburn, Affliction igjen til SM og tilbake til Destruction for Ruin. PvPet en del på lavt lvl og savnet burst damage, derfor gikk jeg for SB. Personlig syns jeg CoEX er ett bedre valg enn improved drain life, men det er en smakssak.

 

Warlock talents endrer seg ganske mye i neste uke btw, ville sjekket ut de nye talentsa før du bestemmer deg. VW sac blir nerfet og Dark Pact scaler nå med spell dmg.

 

Kandalf mente improved imp håper jeg? Imp. VW er ganske ubrukelig :)

Lenke til kommentar

Nå får vi jo en gratis respec neste uke (pga introdusering av BC-talentene), så det er ikke noen krise. :)

 

Derimot blir DS nerfet ganske kraftig (jeg går fra 150hp/4sec til 100hp/4sec), så da ville jeg heller gått full Affliction. Flittig bruk av Imp. drain soul/Soul siphon/Imp. Life tap skulle vel gjøre sitt for å holde mana oppe på et anstendig nivå.

Lenke til kommentar
Nå får vi jo en gratis respec neste uke (pga introdusering av BC-talentene), så det er ikke noen krise. :)

 

Derimot blir DS nerfet ganske kraftig (jeg går fra 150hp/4sec til 100hp/4sec), så da ville jeg heller gått full Affliction. Flittig bruk av Imp. drain soul/Soul siphon/Imp. Life tap skulle vel gjøre sitt for å holde mana oppe på et anstendig nivå.

7391208[/snapback]

 

Gjelder dette alle klasser? Og hvilken dag er det dette gjelder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...