Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Audi R8


eitp

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at folk er så interesserte i sånne biler som er bortimot ubrukbare på norske veier, og i tillegg veldig upraktiske.

 

Jeg har penger nok til å kjøpe det meste av biler i prisklassen under middels enebolig, men har allikevel bestilt ny bil av et 'nuftig kaliber som jeg helst ikke vil nevne navnet på for å ikke bli mobbet på dette forumet.

7410423[/snapback]

 

Gjetter på VW Touareg eller Porsche Cayenne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fatter ikke at folk er så interesserte i sånne biler som er bortimot ubrukbare på norske veier, og i tillegg veldig upraktiske.

 

Jeg har penger nok til å kjøpe det meste av biler i prisklassen under middels enebolig, men har allikevel bestilt ny bil av et 'nuftig kaliber som jeg helst ikke vil nevne navnet på for å ikke bli mobbet på dette forumet.

7410423[/snapback]

 

Gjetter på VW Touareg eller Porsche Cayenne.

7410813[/snapback]

Hehe. Min neste bil ligger nok langt under Touareg/Cayenne i pris og statusfaktor, men nytteverdien er nok omtrent den samme.

 

Her snakker vi om under en kvart million i mybilpris og ikke den typen bil folk betaler ekstra for å få Bærumskilter på ;)

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
BWM 5-serie, evt Audi A6/Merc E-klasse.

7411549[/snapback]

Hvis meg hvor i norge du får en NY 5-serie, A6 eller E-klasse til 250.000, og jeg skal med glede vise deg Gud, Buddah og Allah som spiller poker med Einstein og Jomfru Maria.

7412347[/snapback]

 

 

Du betaler en fyr i mørk dress i en mørk bakgate 250 000,-.

Så leverer han en ny 5-serie til deg. Det at du ikke kan kjøre den er ikke poenget, du har en NY 5-serie i garasjen :p

 

Show me the poker-game! :ph34r:

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk er så interesserte i sånne biler som er bortimot ubrukbare på norske veier, og i tillegg veldig upraktiske.

 

Jeg har penger nok til å kjøpe det meste av biler i prisklassen under middels enebolig, men har allikevel bestilt ny bil av et 'nuftig kaliber som jeg helst ikke vil nevne navnet på for å ikke bli mobbet på dette forumet.

7410423[/snapback]

 

Gjetter på VW Touareg eller Porsche Cayenne.

7410813[/snapback]

Hehe. Min neste bil ligger nok langt under Touareg/Cayenne i pris og statusfaktor, men nytteverdien er nok omtrent den samme.

 

Her snakker vi om under en kvart million i mybilpris og ikke den typen bil folk betaler ekstra for å få Bærumskilter på ;)

7411172[/snapback]

1. Hvem betaler for Bærumsimage? :p

2. Hvilken bil? Få høre! En Suzuki Swift? Swift kunne jeg egentlig tenkt meg, pen og god bil.

 

Chevelle: Må bare bli rik først, så kjøper jeg. :)

Lenke til kommentar
Blir spennende og se når det kommer litt flere tester, men det er vel ikke noen tvil om at dette er en bra bil.

7378454[/snapback]

Om utseendet er bra, så betyr ikke det at bilen er det :p

 

Men bilen var finfin den ;)

7379010[/snapback]

 

Ehm? Hvis du leser hele posten min så har allerede AMS fått en liten versus test opp mot F430 som de mente ikke kunne hamle opp med R8's handling.

 

Så jeg ser ikke helt poenget med å quote en halv post ;)

Lenke til kommentar
For å være en lastebil er det ganske rått ja. :p Men den bruker vel ca. 4.9 liter på mila også. :p

 

(Selvfølgelig ikke, men du tar poenget)

7409211[/snapback]

Lastebil? tja.... Syns det er rått uansett jeg, hvis R8 bruker 4.6 og den 4.9.

Tror heller ikke R8 er "snill" på forbruket heller :!:

7412725[/snapback]

Det tviler jeg også på.

 

Men så er R8 en sportsbil, en SVT Lightning er en arbeidsbil. ;)

Lenke til kommentar
Den minner mistenkelig om Audi Le Mans (??). Syns faktisk ikke den var så ufattelig fin. Er noe jeg ikke får til å stemme forfra, men er en sexy rumpe der, ja.

7399042[/snapback]

 

 

Det er ikke så rart, dette er produksjonsmodellen av Le Mans prototypen.

7418178[/snapback]

Var det jeg tenkte meg...var vel egentlig ganske så sikker, bare safet meg med spørsmålstegnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...