Gå til innhold

[Løst] [løst]HW-rekke på TG07


Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg starter denne tråden, for å prøve å få litt intiativ av dere andre HW-diggere som skal på TG! wink.gif

Vi må vel ha rekke i år også? Jeg og noen kamerater vil hvertfall veldig gjerne være på partyet i nærver av alle våre venner her..

Noen som var der i fjor, som kan starte litt? Jeg har aldri hvert med på HW-rekka, men har veldig lyst til det i år, som sagt..

EDIT: Xmir, Niklas_Paulsen og goggen90 har sagt seg villig til å være med å hjelpe til! Kjempebra! wink.gif

EDIT2: Første jente, TinaM er med! Bare å få med fler smile.gif

EDIT3: akakulings tar seg av seatingen, PM han for forslag om hvor vi bør sitte i hallen! smile.gif


Påmeldte:
Leaf
Exiqui
ruptioN
Ols111
ZayCon
Hakaito
AieM
Xmir
Ar`Kritz (*fjernet*)
akakulings
TinaM
Hagr
Iceman
Gabriel
Youngwolf
Equerm
CyPhErBASE
magjah
FLarsen
Stian0
Jorgen_Veisdal
Even_Brandal
goggen90
Bobby1
Klekkus
bolle_bolle
tharshan
thileep
dalri
NoWaX
lordarild
.com
4s matrix
andum
Josen91
cs-freak
CoffeeBoy
citric
ReWinD
DJ Johansen
christophermp
redsword
Ernie2k
Superdan
ericandre
half-man
tigersager
stoffe_angel
Kylara
patty
XaroN_ 
iNsane 
Ari
IceBre4ker

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Påmelding avsluttet!</span>

## etter ønske fra en bruker er et navn, men ikke brukernavnet, tatt bort fra posten av ilpostino ##

Endret av Uderzo
fjernet fulle navn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan organisere litt, men trenger litt hjelp av noen som har erfaring.. Som kan fixe plasser osv.. Send meg en PM da, med navn.. Så kan vi ha en liten påmelding! ;)

 

Sitte sentralt? Hvor sentralt da? Noen forslag?

 

Noen som vet om hvem som kan fikse t-shortene? Må jo ha det! ;) Alle skal se at det er vi som er kara! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

blir med på rekke jeg også... :) om ikke Iceman vil levere fra seg banneret er det mulig jeg kan sy et nytt et (for det er i stoff eller?) men spørs hvor avansert det skal være...

Lenke til kommentar
Det hørtes interesant ut med HW-rekka..

Har lyst å være med i den :)

 

Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette :cool:

 

Nytt banner? :D

7377667[/snapback]

Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor!

 

 

OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå :hmm:

Lenke til kommentar
Det hørtes interesant ut med HW-rekka..

Har lyst å være med i den :)

 

Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette :cool:

 

Nytt banner? :D

7377667[/snapback]

Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor!

 

 

OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå :hmm:

7389316[/snapback]

 

Ja jeg har ikke fiksa signaturnen ordentlig, men det kommer seg etterhvert :)

Skal han Håvard på TG neste år?

 

EDIT: Skal slutte med Off-topic :roll:

Endret av Niklas_Paulsen
Lenke til kommentar
Det hørtes interesant ut med HW-rekka..

Har lyst å være med i den :)

 

Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette :cool:

 

Nytt banner? :D

7377667[/snapback]

Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor!

 

 

OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå :hmm:

7389316[/snapback]

 

Ja jeg har ikke fiksa signaturnen ordentlig, men det kommer seg etterhvert :)

Skal han Håvard på TG neste år?

 

EDIT: Skal slutte med Off-topic :roll:

7389360[/snapback]

Tviler jeg sterkt på... Han vil vel, men tro'kke han får lov...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...