Gå til innhold

GTA 4 - Blir det NY?

Anbefalte innlegg

Skrevet
må de virkelig betale for å bruke bynavnene  ? er da vel ikke copyright på bynavnene ??

7542872[/snapback]

Det er jo USA... :whistle:

Men bedre å lage egne byer tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel... så vidt jeg vet er det ikke New York men London man er i...

Nemlig GTA 1 som kom til PS1 er jo de samlede spillende Gta3, Vice City og San Andreas, men i forbedret grafikk... Og etter det jeg har lest å funnet ut, så er at GTA IV GTA London bare forbedret...

uansett jeg gleder meg noe Sinnsyyykt! :D :D :D

Endret av DeTrix
Skrevet (endret)
Kult! Kan ikke vente  :wallbash:

Kommer det til PC også?

7583053[/snapback]

U-visst... Men London er jo gammelt nytt da... kan hende det er new york... hvem vet, vi får bare vente å se! :(

Endret av DeTrix
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gleder meg noe SYKT til GTA IV. Sitter her med en ny pc, men vurderer nesten å kjøpe en PS3 kun for å spille dette spillet :dribble:

Skrevet
Gleder meg noe SYKT til GTA IV. Sitter her med en ny pc, men vurderer nesten å kjøpe en PS3 kun for å spille dette spillet :dribble:

7715383[/snapback]

Da er 360 både billigere og mer tilgjenglig... I tillegg kommer det visstnok noen tilleggsting til 360 utgaven

• 2 uker senere...
Skrevet

7715383[/snapback]

Da er 360 både billigere og mer tilgjenglig... I tillegg kommer det visstnok noen tilleggsting til 360 utgaven

7719978[/snapback]

For noe Bullshit :) Jeg mener vi har ikke hørt noen ting om hva som kommer til og skje med gta4. Bare at den kommer til både PS3 og xboks 360. Tilleggsting for 360 WtF? Hvor har du fått det ifra?? Vi snakker forresten om et spill som ikke kommer ut før ut i oktober, tilgjenglighet for PS3 er vel strengt talt grunnet ingen lansering?

Skrevet

Hmm, så New York på 90-tallet, det vil altså bety at World Trade Center fortatt er oppe og går der. Og med de mulighetene for fly o.l. som er i GTA-spillene så spørs det hvordan de løser dette, sånn at det ikke blir støtende på hårsåre amerikanere. :hmm:

Skrevet
Back at E3, Peter Moore announced Rockstar Games would be delivering exclusive online content for the Xbox 360 version of Grand Theft Auto 4. Since then, the studio's been unsurprisingly silent on the highly anticipated sequel (it's not coming till next fall, at the earliest), but at X06 today, the companies said Rockstar will provide two episodes with "hours" of new gameplay exclusively for Xbox 360.

What exactly that content entails remains an unknown, though the two companies promise both will be available "within months" of the game's release next year, nor does the announcement clarify if Sony will also be receiving exclusive content from Rockstar. Stay tuned for more details.

Godt nok bevis for deg eller Epleskrell? ;)

Skrevet

7715383[/snapback]

7719978[/snapback]

For noe Bullshit :) Jeg mener vi har ikke hørt noen ting om hva som kommer til og skje med gta4. Bare at den kommer til både PS3 og xboks 360. Tilleggsting for 360 WtF? Hvor har du fått det ifra?? Vi snakker forresten om et spill som ikke kommer ut før ut i oktober, tilgjenglighet for PS3 er vel strengt talt grunnet ingen lansering?

7800682[/snapback]

Noen tok seg bryet med aa finne kilden, saa det ser ikke ut til at det er bullshit... Regner ikke med at PS3 sliter med lanseringen i oktober, men man vet aldri... De har ikke akkurat noen god historie hittil. Uansett er Xbox definitivt billigere og mer tilgjenglig, saa det finnes i utgangspunktet ikke en god grunn for aa vente paa PS3 hvis man vil spille GTA paa konsoll...

Skrevet
(my first post :p )For å beroligge alle: Dette er bare tull :!: Nordmenn er så lettlurte...

7803392[/snapback]

Det er selvsagt bare spekulasjoner, og alt taes med en klype salt, men R har alltid vært tidlig ute med både bilder, siter og rykter... Og ingen, med mindre man jobber i R riktignok kan bekrefte eller avbekrefte noe som helst... med unntak av GTA Oslo da kanskje!

Så for the fun of hit...

Velkommen btw

Skrevet (endret)

Jeg klarer rett og slett ikke å vente mer snart. Jeg gleder meg så forferdelig til dette spillet kommer ut. Og jeg tror ikke jeg vil bli skuffa heller, alle GTA spillene har levd opp til forventningene. Men det er en ting som irriterer meg ved alle GTA spill. Det er at du har tilnermet null fartsfølelse når du kjører fort. Du hører bilen girer og styrer og farten øker ikke en eneste km/t. Håper bare de har utbedret dette litt i det nye GTA. Var litt bedre på San Andreas der det ble uklart å se om du brukte nos.

Ellers er GTA spillene noe av de beste spillene jeg har spilt og kommer til å spille mener jeg. Ryktene og spekulasjonene som kommer her skal jeg stille meg nøytral til, siden jeg verken kan bekrefte eller avkrefte dette ryktet. Men jeg venter til rockstar gir ut info, det er iallefall til å stole på da.

edit: to småleifer :)

Endret av Brian_N
Skrevet (endret)

Ikke det at det garantert ikke blir i NYC det er bare det at det er lite sannsynlig siden de allerede har laget 3 spill som foregikk der (Liberty City) + at dette ikke er noen bekreftelse - bare spekulasjon. Jeg tror det kommer til å handle om Chicago, Detroit, Philadelphia og noen byer til; inkludert Canadiske :p

PS: Meld dere inn i GTAForums.com! Det ultimate GTA-forumet :dribble: Jeg er så og si den eneste norske der! Trenger litt selskap :p

Endret av White-Flight
Skrevet

Hvorfor i all verden skal Rockstar gjenskape en by som de allerede har laget før? Som sagt så håper jeg at de lager en helt fiksjonell by denne gangen, for da finnes det ingen begrensninger.

Skrevet (endret)
Klikker om det blir NYC.. Hater miljøet i slike byer :p

Gi meg Miami eller LA! :p

7814864[/snapback]

Du følger tydeligvis ikke mye med :tease:

Endret av White-Flight
Skrevet (endret)

Jeg kjenner en i Rockstar Norge. Han forteller at de fremtidlige spillene heter:

GTA New York City, GTA Roma og GTA Tokyo. Dette er prosjekter som jobbes med på sidelinjen av de vanlige fiktionelle byene son som Carcer City. :cool:

Ikke bli for glade, husk at dette er bare prosjekter. den opprinnelige GTA serien er Liberty, Vice, Andreas osv... :yes:

Jeg for min del håper på mere SA, litt ørkener osv...

:thumbup: Koselig :thumbup:

Endret av 77Bandit
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...