Loeve Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nei. Blizzard krever selvsagt at en er utrustet med det aller ypperste av raiding loot, helst utstyrt med alt av dyre enchants. Er mange som har greit seg godt med greens/blues i BC, man finner loot tilsvarende MC/BWL-kvalitet innen maks et par levler uansett. Er en del rapporter om dette på Nihilum-forumet.
SnusHanen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 aha stemmer:) så sånn sett da hvis du har fullt T3 så skal det gå greit noen lvl ?
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 En generell "regel" pleier å være at GM-utstyret erstattes på 65, tier 3 er godt til 69+.
Simma89 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 En ting jeg lurer på: Når alle på level 60 vil ut til Outlands, vil det ikke bli UTROLIG overfylt der da? vil det ikke blir veldig vanskelig å gjøre quest og skaffe quest items da?
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jo. Og akkurat det samme skjer hver gang en ny server lages, skjedde de første ukene i samtlige betaer og skjer til og med nå og da på de største serverne.
Rollespilleren Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Serverene kommer til å få et sammenbrudd uten like. Lagg og atter lagg, deretter disconnect, server down osv.
Zeorsd Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Serverene kommer til å få et sammenbrudd uten like. Lagg og atter lagg, deretter disconnect, server down osv. 7670317[/snapback] Vi vet ikke dette helt sikkert selv om sjangsen er ganske stor for det. Blizzard har en del kort i ermet, feks. tror en del at de bare kommer til å realease 3-400.000 kopier av tBC for å minske presse på serverne. Når det gjelder at det blir overbefolka i Outlands, så er det ganske sant. Men som beta tester har jeg sett at en hel del av questene i Hellfire Penisuela kan er "crowd friendly", det vil si at det ikke gjør så veldig mye at flere er på de samme questa. Det er også ganske mange å velge mellom. Men det kommer selfølgelig til å bli vanskelig å få gjort quests der de første dagene. Da blir løsningen for mange instance runs. Det er fullt mulig å gå rett til Hellfire Citadel og levle i en instance om man vil det. Endret 8. januar 2007 av theWWW
PcT Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Blizzard har statet at de regner med at 90% av wow community vil kjøpe BC. Nå 16th januar releases gamet i USA/EU bare, noe som gjør opp rundt 4mill. Etter hva jeg har hørt gjør de klart 70% til 4mill mao rundt 3.2mill. Jeg kan tenke meg at de copyer & shipper rundt 2.5mill kopier for release dagen. Det med serverpresset, vel ingen vet om det blir et opening outlands event, noe de sa at ville være for 6mnd siden. ATM på beta, er det helt dødt i startsonene, på pvp realmen vil du ikke prøve å lvle i HFP (startsonen i outlands) pga alle 70s har begynt på pvpe der siden det er eneste pvp objective som funker og folk synes det er morsomt, og om du er lvl 60 der blir du ganket innen 2-3 minutter (alltid 10+ 70s som pvper der nå for tia) Når betaen startet var startsonene helt fulle, men etter 2.0.0 patchen kom døde betaen Dere som vil lvle / konkurrere til 70 vil jeg tipse å løpe rett til zangarmarsh og grinde humanoids der til lvl 64 så dra til terokkar gjøre quests til 65 så nagrand til 66 så blades til 67 så shadowmoon/nether til 70. Personlig questet jeg HFP > Zangar > Terokkar > Nagrand (ding 67 nå er lvl cappen & finnes ikke andre soner å gå i pga shadowmoon/blades/nether er stengt) når de raisa cappen > blades 68 > nether 70 (Når jeg dinga 70 var shadowmoon fortsatt stengt) Om man skal bare følge quest routen planlagt fra blizzard blir det HFP>Zangar>Terokkar>Blades edge>Nagrand>Netherstorm/Shadowmoon. Jeg vil også tipse alle å løpe rundt i sonen dra opp 25 quests, løpe rundt og gjøre alle questsa før man leverer en, levere alle questsa > hente alle followups rinse repeat. Noe som er hva de fleste gjør idag om man skal lvle fort men å queste helt greit (Vet det er fristende å bare levere, men det er ikke verdt det) Og om du er en grinder, for all del grind noe du får rep for, personlig grindet jeg 65>67 på et par dager på nagrand ogres, fikk meg kuleste mounten i spillet (talbuk!) 2-3 lvl 70 blue items osv For pvp warriors kan jeg si at mace spec med en treig 3.8 mace er ekstremt mye bedre en alt annet, mace procc proccer hele tiden, noe som knuser klasses som rogues, mages, warlocks, priests osv, om man tar en rogue med macespec procca får du inn en god 3.3k+ ms og kanskje en 2.5k whirlwind, noe som føles bare helt rått digg og de kan ikke dodge/parrye når de er stunna.
PcT Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Man klarer seg veldig bra med blått/grønt gear i outlands, bare å gå rett inn i litt instances som ramparts/blood furnace/Slavepens. Jeg og en god paladin venn 2mannet ramparts>bloodfurnace>slave pens her om dagen. Morsomt å stå der med 2hander evig rage og en paladin bak deg med +1450 healing som aldri går oom eller lar deg død og bare stå med 4 mobs rundt deg, kjøre en sweeping trikes > death wish > trinket > ww > cleave Er så uendelig godt, noe verdt å prøve Det kommer nok til å bli litt kaos i starten, men blizzard har nok noen ideer til å kjøre ekstremt stabile servere for HFP.
gamer73 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Personlig har jeg tenkt å bruke serverens lengste tid på å komme til lvl 70, så jeg tror jeg kjører blizzard sin leveling rute:) Jeg mister vel min "faste plass" i guild raid, men etter at dem enda vil kjøre MC og BWL nå før TBC kommer, så har jeg mistet troen på all sunn fornuft hos guild ledelsen:)
Walts Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 ja guildet vil kjøre naxx videre, jeg er vel den eneste officeren imot det... er også imot dette sagt av vår Guild leder angående TBC "Q: Can I specc for grinding and not do anything with the guild and start raiding again at lvl 70 and get my epix ?? A: If you ask that I think you have not understood why you are in a guild, and especially Ronin. We want to continue to play together and have fun. There will be 5-man instances and new quests to do and why not do them together. And also if we are gonna do some more naxx there might be some problems if all in the guild have a grinding-specc." teit opplegg som jeg ikke kommer til å følge
gamer73 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er pga at mange raid ledere er nazi-svin som elsker å "lede" folket. Dem river seg i håret av TBC, for da vil svært mange kjøre mye solo og pugs, eller 5-mans med nære venner. Jeg merker tendensene selv i mitt guild. En fornuftig raidleder/GM vil ta en liten pause fra å "styre" til det er nok folk som er kommet til lvl 70 og da er klar for å raide igjen.
Paulex Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Sant det. Ha det gøy noen uker etter pakka har kommet ut. La folk utforske nye områder og stuff. La folk spille seg opp til level 70 uten å føle at dem haster. Det er veien å gå tror jeg.
PcT Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Btw, når BC kommer ut om en uke kan dere spørre om quests osv her! Når bc kommer ut skal jeg starte på nytt uansett så jeg får god til til å skrive på forumet..
likferd Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hva er galt i å gjøre naxx da? naxx gear er tilnærmet likt level 70 gear uansett, og det er jo morro. Dessuten er det kjedelig å mangle noen få splinters til atiesh f.eks, og aldri få den
Simma89 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 er ikke så mye servern jeg tenker på. Den kommer til å kræsje uansett:P Men hva gjør man når man vil levle? man finner et quest. Drar dit man skal for å drepe mobs og få drops av de. Men på dette stedet (som man kanskje ha slitt lenge for å finne) er det ingen mobs, fordi alle mobsa er døde. Derimot er det hundrevis av folk der som bare venter på respawns. Hvis man er heldig er det kanskje noen drittsekker fra den andre rasen som ganker deg fordi de kjeder seg mellom repspawnsa:P Så nå en mob endelig spawner er det 50 stykker som nuker det stakkars dyret.. Og en heldig jævel får quest itemet sitt. Hva skal man gjøre med dette? Det kommer jo til å ta eveigheter å levle alene:S
neoman Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 litt off topic men er det sant att paid migrate resetes til BC=? slik att jeg kan migrere hvor jeg vil samme dag som Bc kommer ut?
nazrm Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 litt off topic men er det sant att paid migrate resetes til BC=? slik att jeg kan migrere hvor jeg vil samme dag som Bc kommer ut? 7672954[/snapback] Ser ingen grunn til at det skulle være sant, har heller ikke sett noen blue poster om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå