Gå til innhold

Supertirsdag idag hos Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikke ønsk dere så mye, jeg vil ha MP3-spiller. 512mb og billig så jeg får slettet forrige ordre og satt opp ny med annen mp3-spiller =D

7379060[/snapback]

 

Denne var da nesten det du leter etter, eller ?

 

Synes i det minste netshop kan informere om dette er slutten. For meg ser det ihvertfall slik ut når de legger til tidligere tilbud.

Endret av CK_
Lenke til kommentar
sikke ønsk dere så mye, jeg vil ha MP3-spiller. 512mb og billig så jeg får slettet forrige ordre og satt opp ny med annen mp3-spiller =D

7379060[/snapback]

 

Denne var da nesten det du leter etter, eller ?

 

Synes i det minste netshop kan informere om dette er slutten. For meg ser det ihvertfall slik ut når de legger til tidligere tilbud.

7379106[/snapback]

neimen se der du =D takker!

 

ventet egentlig på denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=31971 men nå blir det ombestilling her :)

Lenke til kommentar

Ønsker du å bestille varer i fra de forskjellige timetilbudene MÅ du bestille varen med leveringsmåte hentes i Sandefjord og gi oss en beskjed om at du ønsker og samle dine ordrer. Denne måten gjør at det dessverre ikke er mulig å betale med visa eller mastercard. Vi vil i kveld/ morgen så samle dine ordre og sende de til din adresse. Du slipper å ta tog fra Trondheim for å hente. Beklager denne ulempen, men håper at tilbudet oppveier for ulempen :-)

 

howto.jpg

Lenke til kommentar
Har ventet på et kjempetilbud på Western Digital My Book i hele dag.

Fortrinnsvis en av disse:

 

 

Western Digital My Book 320GB USB

 

Western Digital My Book 400GB USB

 

 

Kommer uten tvil til å kjøpe et par dersom de kommer opp i løpet av kvelden.  :thumbup:

7379292[/snapback]

 

og jeg kommer uten tvil til å handle mer enn jeg har til nå hos netshop hvis en Holux kommer på den lista snart :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...