Gå til innhold

Bilder av deres servere


-Shark-

Anbefalte innlegg

Det meste egentlig.

 

Alle Sun maskinene kjører en eller annen form for Solaris, kunne fint ha kjørt en eller annen variant av Linux, men er det Sun så skal det nesten ha ekte unix.

Routeren kjører ubuntu, filserveren kjører debian, filserveren er forøvrig også en vmware server, som har stort sett de fleste OSene vi har klart å oppdrive(en kompis av meg som er flink til å finne os). Laptoen kjører ubuntu, Har en Mac som kjører OSX(G4 Cube), i tillegg har vi en maskin gående med HP-UX på PA-RISC prosessorer. Hmm, har faktisk en maskin med Windows, HTPCen, men til mitt forsvar kjører den og Linux(dual-boot) :)

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg har ombestemt meg nå. Hvordan får jeg Apache til å liste filene/mappene mine igjen?

Etter hva jeg kan se, så skal det bare være å slette index.php fila omtrent.

 

Nei, da vil det bare komme "Access forbidden! You don't have permission to access the requested directory. There is either no index document or the directory is read-protected.If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 403".

 

Jeg har forandret conf filen, og jeg klarer ikke å få den til å liste igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+432

post-31872-1194005327_thumb.jpg

post-31872-1194005348_thumb.jpg

post-31872-1194005366_thumb.jpg

post-31872-1194005397_thumb.jpg

 

Servere og nettverksutstyr på Kreativ Sone:)

 

Øverst er det patchepanel, trådløst aksesspunkt, så kommer brannmuren, en switch (skal være en til der, men den røk, har ikke fått byttet den enda), DHCP- og DNS-server (OpenBSD). Fra venstre (nede): Fil- og katalogtjener (Solaris), Xgrid- og Qmasterkontroller (Mac OS X Server), RADIUS-autentikasjonsserver (OpenBSD).

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...