Gå til innhold

Guide - Tilgang til Live Marketplace USA


Dr. Mobius

Anbefalte innlegg

For de av dere som er lei å ikke kunne laste ned absolutt alle demoene som kommer på live, og de av dere som gjerne vil kjøpe serier og filmer som går på amerikansk tv. Les videre!

 

OBS OBS. Man må likevel ha et amerikansk VISA-kort om man skal kjøpe noe Men det er mye gratis snacks man får tilgang til helt uten problemer.

 

Punkt 1

 

- Opprett en ny Hotmail-adresse

- Når du velger nasjonalitet, velg USA

- Når du skal skrive inn postcode, skriv f.eks. 90210

- Følg deretter på med valg av USA dersom du blir spurt om noe som har med nasjonalitet å gjøre.

 

Punkt 2

 

- Oprett en ny bruker på Xboxen din

- Når du blir spurt om e-post legger du inn adressen du laget i punkt 1.

- Følg anvisningene du får på skjermen, og fyll inn resten av valgene.

- På telefonnummer er det bare å fylle inn maks antall siffer så blir det godtatt.

 

Punkt 3

 

- Happy downloading!

 

Legger ved noen bilder, slik at dere ser at det funker.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

 

 

 

NiRD kom med en liten update på Microsofts policy om "fake accounts", så dere som har tenkt å opprette en "amerikansk konto" bør være klar over dette.

Husk at det KUN dreier seg om om den falske kontoen NiRDs tekst.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort sett alt av nye filmer ligger ute i HD-kvalitet med 5.1 DD.

Jeg har lastet ned Cars demoen som "kun" er tilgjengelig i USA, og den virker finfint.

Da det kommer til det som må kjøpes, så har jeg ikke prøvd det ennå, men i følge det jeg har fått med meg skal det ikke by på noen problemer.

Det eneste minuset med dette er at filmene du "kjøper" er at du kun leier dem i 24 timer. MEN når man ser på prisen så er det billigere å leie dem her i full HD enn å leie dem på videosenteret.

 

Jeg skal prøve å handle en episode av en serie nå. Oppdaterer straks med resultat.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Snakker om å kjøpe MS poeng - tror ikke du får kjøpt "amerikanske" poeng med norsk VISA, og norske poeng fra butikken kan ikke brukes på amerikanske konti.

7364043[/snapback]

 

Du har helt rett i det. Den ville ikke godta VISAen min.

 

Men dere kan i alle fall nyte alt som er gratis. Det er MYE annet gratis snacks på USA live. Jeg skal oppdatere post 1.

 

Eksempler på gratis stuff:

 

Masse Boratklipp, spilltrailere som ikke er tilgjengelige her, filmtrailere som ikke er tilgjengelige her, musikkvideoer, spilldemoer.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Jeg oppretta nettopp US passport og lagte nye bruker på Xbox live. Til min overraskelse fikk jeg plutselig en måneds gratis gold medlemskap. :!:

Nå kan jeg spille GeOW online.

 

Dette er nok neppe lovlig. Man kan jo bare lage nye kontoer hver måned, så kan har man gold medlemskap gratis hele tiden...

Lenke til kommentar

Men de HD filmene som ligger på markedplace (så på det bildet i første porst) Poseidon blir oppgitt på litt over 4GB. Er dette snakk om MS sitt komprimerings WMV Windows Media High Definistion Video eller? De filmene som kommer på HD-DVD plate må da være på over 4 GB. Anyway holder meg til plater jeg og venter i spenning på min HD-DVD spiller. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

If you’re still one of the few persons that only have one single Xbox Live on their Xbox 360, you can stop reading here. If on the other hand you’re one of the many thousands that have registered a second or third account in another region using region lockout circumvention, you will be interested to know that Microsoft is planning to ban those accounts soon.

 

Everyone knew how to do it and many people did. The Xboxic crew actually uses the ‘trick’ frequently to make sure our reporting is correct on when what Xbox Live Marketplace content became available in which region. No more, according to usually quite well informed German site Xbox Archiv (Babelfish translation follows):

 

For approx. 2 weeks we know that Microsoft will delete in the near future Xbox Live Fake account to serve to procure itself e.g. from US the Marketplace of contents. Unfortunately we could not publish these information, since they originated from a confidential discussion. ScrewedSince many sources however already on it report, we can do you the information also admit now to give. What will happen?: As soon as Microsoft notices that US Xbox tries a Live account with a IP e.g. from Germany something of the market place to download, then this account will be closed/deleted in the future. That applies also to accounts as gold members was put on. This is justified with legal and copyright regulations for films of the content offerers or indicated titles etc.. There will still be updates for games, but new game content or video/demos of the foreign market place probably belong to the past.

 

Apparently the sudden need to act upon this ‘abuse’ has risen with the release of the video marketplace and its inherent copyright implications. In short, when you log into Xbox Live from an IP address that does not correspond to the correct country for a given account, the account will get flagged for deletion or banning. To check where your IP is located you can go here for example, and read the WHOIS-information that is known for your current IP address.

 

Although we haven’t received firm confirmation yet of any actual banning, we at Xboxic consider it safe to state that it’s only a matter of time before the hammer gets dropped on some foreign accounts: the video marketplace publishers will make sure of that to ensure their regional copyrights are not violated. Too bad for the legit users that are just curious about content not released in their home region for often dodgy reasons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...