Gå til innhold

Noen som vet om noen bra spill?

Sugarrdaddy69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vill ha spill til xbox360 og jeg liker skyte spill som call of duty spillene og sånne ting jeg liker også eventyr spill som zelda spillene men de er utgitt av nintendo som betyr at de ikke er på xbox 360 :( jeg elsker også action spill :)

Skrevet

skaff deg GOW du ;)

Det står for Gears Of War hvis du ikkje visste det..

det er et actionspill som blandt anna innebærer plenty med skyting :D

Skrevet

Begynner jo å bli en god del bra FPS/TPS spill til Xbox360. Gears of War, Splinter Cell Double Agent, F.E.A.R., Ghost Recon Advanced Warfighter, Perfect Dark Zero, Far Cry Instincts Predator, Battlefield 2 Modern Combat, Rainbow Six Vegas, Call of Duty 2 & 3 f.eks. Og hvis du liker spill som Zelda tror jeg også du kommer til å like Oblivion.

Skrevet

eg tenkte og kjøpe meg GOW, obivilion, og test drive.... bra valg?? har ikke xbox enda da, men når eg kjøper meg.. har nesten aldri spilt 360 heller, så har ikke erfaring me spilla

Skrevet
Slenger meg på for å anbefale GeOW, vil ærlig påsta at markedets hittil beste grafikk (dokumentert)

Spillet har nydelig grafikk da MÅ det jo være drit bra! :roll:

Men er ikke uenig, spillet er nydelig, men det er også uutholdelig moro å spille!

Skrevet
Slenger meg på for å anbefale GeOW, vil ærlig påsta at markedets hittil beste grafikk (dokumentert)

Spillet har nydelig grafikk da MÅ det jo være drit bra! :roll:

Men er ikke uenig, spillet er nydelig, men det er også uutholdelig moro å spille!

7374564[/snapback]

Hirr, noe mere skryt ville jo bare være å gjenta andres ord; prøver å være litt innoativ og nevner noe de andre ikke har nevnt, men neida!

Men JA! Spillet er uutholdelig morro å spille også. Vær så god, der har du det.

He he, ser at jeg høres litt sinna ut, prøver å sette inn noen ironiserende smilefjes, men det får bli uten...

:)

!

Skrevet
Som flere sier her er GEOW veldig bra! Etter min mening, Beste spillet som er kommet i 2006 

Før Zelda kommer ut :p

hehe neida kan ikke sammenliknes :) Me nanbefaler GEOW på det varmeste :)

Skrevet
Som flere sier her er GEOW veldig bra! Etter min mening, Beste spillet som er kommet i 2006 

Før Zelda kommer ut :p

hehe neida kan ikke sammenliknes :) Me nanbefaler GEOW på det varmeste :)

7378058[/snapback]

DER satte du meg på tenker'n gitt! HVA blir best?! :hmm:

Vet seff at de ikke kan sammenlignes, men man ordner jo seg med favoritter, hvilken blir min favoritt. Only time can tell. Foresten... *kremt* Master Chief *kremt* :!:

Skrevet

Ja, dog jeg er skeptisk til Halo Wars. Vil se ett par reviews for å finne ut som det er ett billig melke spill og om kontrollene er satt opp riktig.

Halo 3 skal jeg ha uansett, og katta til Pater skal få seg hjelm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...