Gå til innhold

Noen som vet om noen bra spill?


Sugarrdaddy69

Anbefalte innlegg

Seff skal jeg ha meg Halo 3 og Halo Wars :dribble: det er ikke et spørsmål engang. Vet at det er litt skeptisme rundt kontroll og oppløsning på RTS på konsoll, men BFME 2 hadde jo bra kontroll, men kjøpte det aldri grunnet for dårlig skjerm. Nå derimot er det en skarp 32" HD-skjerm i bestilling, blir ikke noe å utsette på da :)

Vil aldri tro at Bungie noen gang vil melke :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hørt at call of duty 3 er drit bra,men hvorfor synes du at den er kjedelig?

7385559[/snapback]

Er bare det sinnsykt brae gameplayet til Call of Duty 2 som gjør at jeg nesten misliker Call of Duty 3, fordi det er mest rot.

 

Alt for mange pr server, tanks, bazookaer, MG34 (man legger seg ned på bakken om man vil skyte, nesten uovervinnelig)

 

Slik jeg ser det er COD2 mer taktisk, og mye morsommere men det er nå min smak. Taktikk > ørten spillere, tanks, artilleri, MG'er. Ingenting slår en runde Headquarters på Burgundy eller hva? :!:

Lenke til kommentar

Trådstarter:

 

Er det noen der ute som vet om noen bra spill?

7362741[/snapback]

 

Og tråden ligger under konsoll...

 

De beste spillene som er laget:

Beyond Good and Evil (PC, GC, PS2, Xbox)

Psychonauts (PC, PS2, Xbox)

 

Skam å ikke gi dem en sjanse.

7386721[/snapback]

Skam å ikke lese tråden før du i det hele tatt svarer :nei: Les hvilken plattform som diskuteres!

7386909[/snapback]

 

Trådstarter spesifiserte da sannelig ikke en plattform?

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
Det er Ensemble Studio's som lager det, ikke Bungie. Age of Empires game engine anyone?  :whistle:

7386592[/snapback]

Ha ha, seff! Det viste jeg jo :!:

Ha ha haaaah... :cry:

hvordan... HVORDAAAN?!?!?!! :ohmy:

Ja ja, trekker da tilbake ALT, setter meg i skammekroken og lurer på om jeg skal droppe ut av videregående og flytte til Oslo for å leve som en boms :dontgetit:

 

Edit:

Huff, tok meg sammen nå. DEN enginen ja... Hvis de ikke bytter til noe mer "sprudlende" så blir det bråk :mad: Det er jo det som er tingen med Halo; masse sterke friske, farger osv. Akkurat som det at Twilight Princess er kunst :love:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Tja, tviler sterkt på de bruker den game enginen. Er bare at den var bra overbrukt for min del og hvert nye spill virker mer som en mod med noen nye fine skins enn ett eget spill. Dog det skal sies, at de har laget noen skikkelige gullkorn, jeg håper at Halo Wars skal bli enda ett de kan stolt legge i samlingen.

 

Må innrømme at jeg er ganske skeptisk og ganske spent. Halo serien er ett veldig sterkt salgs plaster, man kunne solgt gjødsel med Halo logoer på og slag ord som "Made out of dead Covenant!" "Master Chief uses this in his garden" og idioter ville kjøpt det, og noen selskap ville lett utnytte sånt for å tjene noen lette kroner.

 

Det er også ganske "stort" spør du meg. Husker jo første gang FPS spill begynte å komme på konsoll, herregud hvor folk sippet og søyt over at konsoller skulle holde seg til plattform spill og det som var. Og her idag så er det konsollene som besitter noen av de beste FPS spillene. RTS får sikkert gjennomgå samme skit kastingen, og jeg er spent på hvor godt ett RTS kan gjøres når det er bygd opp fra grunnen for å spilles med en gamepad.

 

OT som bare pokkern, men men ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...