Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hu behøver jo fortsatt ikke å vite at hu elsker han, bare fordi han sier det! Det er en komplisert verden vi lever i

7578355[/snapback]

Mitt råd til deg, ta deg ei øl!

7578358[/snapback]

Såpass ja.. På offensiven i dag?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nei, nå må jeg lukke øynene. Hvis ikke blir jeg ikke last man standing på nach i morgen. God kveld for noen, god morgen for andre, god natt for meg.

Skrevet (endret)

Hihi :wee:

---------

Lurer på om jeg bare ska legga meg, kanskje. Har egentlig ikke noe å være våken for. Bah.

Og nå syns jeg banken og butikken kan åpne igjen snaaart :p

Endret av bazukh
Skrevet (endret)

Ah, hører på trist musikk og er en av de få som er oppe klokka 04:07. Sitter bare og tenker. Kan bli deppa av mindre. :(

Endret av Delusion
Skrevet
Skal sove kl 21.30 idag :)

Sitter her med min kakao drikk jeg

7578575[/snapback]

Regner med du har hasj oppi :D

Jeg må kjøpe meg media senter! Hmm. Eventuelt bare kjøpe et kabinett og flytte xbox1 over, bruker xboxen som media senter allerede ^^

Skrevet
Ah, hører på trist musikk og er en av de få som er oppe klokka 04:07. Sitter bare og tenker. Kan bli deppa av mindre. :(

7578587[/snapback]

Da er vi 2.
Skrevet

7578587[/snapback]

Da er vi 2.

7578605[/snapback]

Og med det tredje ska det sje

Skrevet

Kom nettopp hjem og har nesten allerede vondt i hodet, og skal på familie-jule-forkost greier om 6 timer :nei: Og jeg skal også ut på byen i morgen, håper jeg ikke sovner på vorspiele :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...