Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk 6'er på naturfagprøven. Hærlig, endelig opplever jeg at jeg får valute for innstatsen min. :)

EDIT: Var litt sent ute..

Endret av TLZ
Skrevet (endret)

MP

Militær Politiet!11..

"HEhe!!11"

Media og Påbygg. Altså, går tredje året MK, og en del av MK på tredjeåret er rett og slett påbygg.

Håh, jul er det virkelig nå, fikk nettopp en sekk med snop

7533996[/snapback]

Nam nam!

Håper mamma forsatt ikke synes jeg er for gammel til å få en julesokk med knask i dette året og. :)

Endret av TLZ
Skrevet (endret)

DU fikk en 30 liters sekk med godteri ? Eller må alle dele ?

Rasch: :p Takk

Vaskeren som var her rydda bort en mappe jeg hadde klar for behandling, så nå må jeg lete i en bunke med, tja 350 mapper. For å se om jeg finner den. Takk

Endret av Neppe
Skrevet

Hey babes! Jeg liker skolesystemet, for Akershus sier at jeg har slutta på skolen nå...eller rettere sagt i august. Litt sært med tanke på at jeg har fortsatt her i snart et halvt år. :tease:

Noen som føler for å sponse en stakkar med penger til julegaver?

Skrevet

Det var mange poser med sjokolade, marsipan og nøtter ^^

Jeg må dele det ja, mellom 7 folk og vi prøver nå å skjule det så det ikke kommer "ekstra" gjester innom avdelingen for å snylte på oss

Skrevet
Vi synger i kristendomstimen nå. Mer gøy enn det vanlige kjedelige tingene... men jeg er hås. =/

7534096[/snapback]

Vi synger aldri på flyfag...nå går vi inn i siste timen med flyfags-fysikk. Gravitasjon og akselerasjon er artige saker :hmm:

Skrevet

Jaja, hver gang jeg prøver å synge så bare gjesper og gjesper jeg.

Det er litt kjedelig. Veldig mange kristne sanger er det, men noen julesanger er gøye da. :)

Skrevet
Vi synger i kristendomstimen nå. Mer gøy enn det vanlige kjedelige tingene... men jeg er hås. =/

7534096[/snapback]

Kristendommen?

Har skolene sluttet med det faget?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...