Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kom med en frekk mamma vits til Aalton istad.. Så sa han ingenting.. fordi han er redd for meg.. respekt :cool:

9051918[/snapback]

Haha! :!:

Skrevet
..drittdag.. klarer ikke tenke klart..

9051923[/snapback]

Men tenk så mye bedre morgendagen må bli!

Jeg har fri idag. Og i morgen. Og så skal jeg på Harry Potter-premieren på Colosseum natt til fredag. Verden er god i dag. :D

Skrevet
..drittdag.. klarer ikke tenke klart..

9051923[/snapback]

Men tenk så mye bedre morgendagen må bli!

Jeg har fri idag. Og i morgen. Og så skal jeg på Harry Potter-premieren på Colosseum natt til fredag. Verden er god i dag. :D

9051970[/snapback]

I morgen skulle jeg få en telefon som sa jeg hadde fått leilighet..

..det skulle IKKE komme en telefon i dag som sa jeg ikke fikk den..

Skrevet (endret)
Og så skal jeg på Harry Potter-premieren på Colosseum natt til fredag. Verden er god i dag. :D

9051970[/snapback]

:ohmy: ##Husk regelen for bruk av smilefjes på forumet - fjernet av Aalton##

Fikk ikke billetter jeg. Du bør passe deg til i morgen, så du ikke blir banket opp eller noe slik at du ikke får dratt og må gi billetten din til noen andre :whistle:

Endret av Aalton
Skrevet
Jeg kom med en frekk mamma vits til Aalton istad.. Så sa han ingenting.. fordi han er redd for meg.. respekt :cool:

9051918[/snapback]

Jeg velger å se på ditt innlegg som humor og jeg tar meg ikke så lett nær av slike uttalelser.

Skrevet
Fikk ikke billetter jeg. Du bør passe deg til i morgen, så du ikke blir banket opp eller noe slik at du ikke får dratt og må gi billetten din til noen andre  :whistle:

9052016[/snapback]

Haha, jeg så på msn-nicket til en gammel venninne at hun skulle i bilettkø, så jeg spurte om hun kunne kjøpe med en ekstra til meg. Grei skuring. :D

Jeg har ikke billetten enda, så jeg tror jeg er trygg. Det eneste jeg lurer på er om jeg skal lage meg en kappe eller ikke. xD

Demon: De kommer en leiligheeet i morgeeeen, du må tro å hååpe at i mooorgen - kommer en leiligheeeet. osv.

Nei uff, skjønner at det er surt.

Skrevet
I Oslo-området du ser etter leilighet eller, DemoniZer?

9052044[/snapback]

I Sandefjord. Gjerne da med kort avstand til jobb, slik at jeg kan spasere.

Hvilke bøker da?

Håper du har programmert i noe annet tidligere..

Er ikke sikker :hm:

Jeg har brukt litt python før, for lenge siden

9052049[/snapback]

Du får ha lykke til :)

Gi meg en update på bøkene.. har ganske mange selv.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

"Militæret på Filippinene legger skylda på al-Qaida-sympatiserende, militante opprørere fra Abu Sayyaf og separatistgruppen Moro Islamic Liberation Front (MILF)."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150711

Hehehe.

Skrevet
Kiwien finner ikke pakken fra komplett.no med kameraet mitt. De er jo helt retards. Skulle ringe meg hvis de fant den, wtf liksom.  :no:

9052223[/snapback]

Om du fikk hentelappen i dag, er det godt mulig pakka bare er litt forsinka.

Skjedd på butikken et par ganger.

(:

Skrevet
Kiwien finner ikke pakken fra komplett.no med kameraet mitt. De er jo helt retards. Skulle ringe meg hvis de fant den, wtf liksom.  :no:

9052223[/snapback]

Om du fikk hentelappen i dag, er det godt mulig pakka bare er litt forsinka.

Skjedd på butikken et par ganger.

(:

9052230[/snapback]

Er over en uke siden. De har lett tre ganger etter den. Derfor: retards. Nesten så jeg får lyst til å hoppe bak disken og lete selv. :mad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...