Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplefe, du vet ikkje tilfedigvis IQ'en din?

Phun når man setter PC-en til å gjøre noe, så påstår den at det kommer til å ta 100 dager og 15 timer. :wee:

Skrevet (endret)
Eplefe, du vet ikkje tilfedigvis IQ'en din?

140 i følge en jeg tok skriftlig, og 160 i følge en jeg tok på nettet.

Men IQ er kun logisk kunnskap, og det er care. Man må h EQ og fantasi til å bruke kunnskapen og.

Endret av Eplefe
Skrevet

Eg har aldri giddet å gå gjennom en av de der testene på nett, egentlig. Med en gang det kommer til logikk og hukommelse bare detter eg ut, og da gir meg opp før eg får det dårlige resultatet. ^^

Skrevet (endret)

Skolen er rar, viss man er "en av de kule", og får bra karakterer, så er det bare bra. Men viss man er "han som ingen snakker med", og får bra karakterer, så er man nerd. I don't get it. :dontgetit:

Og hvorfor brukes nerd som et skjellsord? :ermm:

Endret av Pusur1993
Skrevet
IQ er oppskrytt. :wee:

9044808[/snapback]

.. men fortsatt greit å ha en god porsjon av :wee:

NP: Madrugada - The Kids Are On High Street :love:

Skrevet
140 i følge en jeg tok skriftlig, og 160 i følge en jeg tok på nettet.

Men IQ er kun logisk kunnskap, og det er care. Man må h EQ og fantasi til å bruke kunnskapen og.

9044787[/snapback]

Jeg har en EQ på 24 elns :(

Skrevet (endret)
Jeg har en EQ på 24 elns :(

9044836[/snapback]

Gratulerer, du mangler 21 i IQ før du kan åpne et dørhåndtak. :roll:

Eplefe: Dessverre gjør det at man blir mer umotivert.

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)

Oh. La ikkje merke til den "E"'en.

Sånn i tilfelle editen min forsvinner i mengden av poster før noen ser den:

Eplefe: Dessverre er det umotiverende.

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)

Nå gjorde du. Aldri målt EQ-en min. Psykologen min vil jeg skal gjøre det, men.. Jeg er så smått usikker på om jeg vil. Hva om jeg ikke liker resultatet?

EDIT: Pusur, du må ikke la det virke ned på deg.

Snu på det til at du kommer til å lykkes fordi du er villig til å jobbe. De kommer til å sitte i kassen på Rimi.

Endret av Eplefe
Skrevet

Jeg ville nå tro det ville være vanskelig å måle sosial intelligens med tester og tallfeste denne. Folk er jo svært individuelle, og det noen synes er sosialt uakseptert, kan andre akseptere. I USA er det for eksempel krise å vise pupp på TV. I Norge er ikke full sex på scenen på en festival verdt mer enn en liten nyhetssending. Men det er selvfølgelig mulig å si om noen har lav eller høy sosial intelligens etter egne preferanser.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...