Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Da går jeg og legger meg... skal jobbe "etterpå".

Jeg kan nesten ikke vente til Tirsdag!

MEEEEETALLICA! :D

9033254[/snapback]

Sett de føøør. Heller Stones 8 agust enn Softallica nå :wee:

Mann som jeg er har jeg også sett Stones før :p

Endret av Ø.B.
Skrevet
Jammen da! Når jeg sier natta så skal dere liksom være stille i 5 min. så jeg slipper å måtte lese de nye innleggene før jeg legger meg! :(

9033283[/snapback]

Jaså? Unnskyld. :innocent:

Skrevet

I haef seen Stones too. Og Maiden x2. Ikke Metallica, though. Men det plager meg ikke så mye. Det som derimot irriterer er at de har en deilig setlist i år, og jeg trodde de skulle spille mye nytt, men NEEEEIDA. :(

Skrevet
En liiiten svipptur innom statoil først bare..

9033239[/snapback]

Er du en sånn råner som kjøper burger? :ph34r:

De liker jeg ikke. Burger er jobbigt. ^^

9033267[/snapback]

Vel, jeg har vært innom for å kjøpe burger, jeg må innrømme det :p

Men jeg spør som regel om de har jævlig lyst, for ellers kan de slippe. Men de er så hyggelige så :cool:

Skrevet (endret)
Jeg kan nesten ikke vente til Tirsdag!

MEEEEETALLICA! :D

9033254[/snapback]

Det skal bli så morro :wee:

Anton Berg? Som i likør? Faen så ekkelt!

9033261[/snapback]

Anton Berg sjokolade er jo godt :dontgetit: Det er de fleste sjokolader med likør. Slik som Liquer Fills.. Nam :love:

Endret av -Redhead-
Skrevet

Maiden takler jeg ikke eplefe, uff at du har holdt ut to konserter^^

Men jeg har sett sepultura to ganger da, de påpissa in flames den gangen.

Ellers var jo steppewolf konserten viktig! Boooorn to be wiiiiild :mrgreen:

Skrevet

Jeg. Digger. Maiden. Og tilogmed TLZ som ikke er så glad i dem digget konserten. Satan for liv. Har sett sepultura en gang, og da var jeg snydens. Skulle likt å se dem edru. Holdt meg faktisk edru på Slayer. :wee:

Eneste øllen jeg fikk i meg var det som rant fra håret mitt. (Ølkasting på Hove? neinei, sånt skjer ikke xD)

Skrevet
Anton Berg sjokolade er jo godt  :dontgetit:  Det er de fleste sjokolader med likør. Slik som Liquer Fills.. Nam :love:

9033305[/snapback]

Man får jo mye annet godt av anton berg. Påskeeggene er kjempegode. Og marsipanpølsene er nesten like gode som mine hjemmelagede.
Skrevet

Husker jeg var på foo fighters. Gode minner derfra. Var på vei hjem vi fant ut at jessheim hadde beste burgern i verden^^

Skulle nok ha vært på hove jeg også igrunn..

Skrevet
Husker jeg var på foo fighters. Gode minner derfra. Var på vei hjem vi fant ut at jessheim hadde beste burgern i verden^^

Skulle nok ha vært på hove jeg også igrunn..

9033361[/snapback]

Ja. Bortsett fra at campen ble helt jævlig i løpet av 6 timer og alle måtte flyttes til bedehus, den andre campen og privatleiligheter var det love. :love:

Skrevet
Noen som vil kjøpe en scooter cd til høystbydende? Over 5 kr er faen meg uakseptabelt.

9033395[/snapback]

Jeg byr 6,50, så har du råd til et frimerke og. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...