Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste skoleuken er så....produktiv. F. eks nå ser vi på film i naturfag, fordi vi ikke har annet å gjøre :p Gøy.

Ellers, så har hunden min savnet meg mens jeg var borte i helgen :) Koselig å se henne igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som på jobben, vi starter ikke på noe særlig nå for vi blir ikke ferdig med det før nyttår uansett, dessuten er alle ekstra sløve og sier "bah, det er snart ferie uansett"

Skrevet
Den siste skoleuken er så....produktiv. F. eks nå ser vi på film i naturfag, fordi vi ikke har annet å gjøre :p Gøy.

7526882[/snapback]

Vi sitter foran pc-ene fordi læreren gikk og tok lunsj en time før tida. Etter matpausen skal vi se film, i morgen skal vi se film og onsdag og torsdag skal klassen vår rydde litt i kantina.

Alt er normalt, med andre ord.

Skrevet

Har hatt tilvalg idrett i to første timene idag, og finpuss av fremføring til i morgen.

I morgen er det fri i norsken, film i engelsken og fremføring.. Onsdag er det å møte opp på skolen og dra hjem til ferie.. Hurra!

Skrevet
HURRA! HAR HALSBETENNELSE :( må ta piller og alt

7526919[/snapback]

Oh, the pills... i like the pills when they have color :wow:

7526927[/snapback]

Sitter i samme båt. Mine er gule.

Skrevet
Skal vi kline litt Fox? Så kan jeg å få halsbetennelse, slipper jeg å jobbe i romjula :p

Pluss at jeg vil kline litt med deg da :ph34r:

7526924[/snapback]

Takk for kompliment :p Får vite imorra om jeg har kyssesyk eller ei, men legen min sa at det er sannsynligvis.. Lar oss håpe at han har rett

Skrevet (endret)

HAHAHAHAHAHAHAHA!

For dere med nettby, sjekk ut "Ortant"

Dette er det råeste bildet jeg har sett på lenge ^^

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

4.jpg

Endret av Equerm
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...