Kibs Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Søte du.. *gi en klem* Røyk om 10 min.. Jubel og glede! 9015695[/snapback] Jeg fikk klem!!! *danse rundt* Ehm.
Skarstard Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Back, beaches! Makan til et nazireir dette forumet har blitt i det siste, da. Det er på tide at folket får en slutt på disse grusomhetene og styrter ledelsen! Viva la revolution!
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Back, beaches! Makan til et nazireir dette forumet har blitt i det siste, da. Det er på tide at folket får en slutt på disse grusomhetene og styrter ledelsen! Viva la revolution! 9015704[/snapback] Opprør! *styrte kakebua*
Skarstard Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Liek, når lille, snille meg blir bannet to ganger på en måned sier det seg vel selv at det er noe som skurrer i rettssystemet her i gården.
MrBjoern Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Back, beaches! Makan til et nazireir dette forumet har blitt i det siste, da. Det er på tide at folket får en slutt på disse grusomhetene og styrter ledelsen! Viva la revolution! 9015704[/snapback] Yes da *Setter seg på første buss til Oslo.* Her skal hw kontorene brennes
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Hyyysj! Alle sammen [skjuI] innleggene! Snorre er her!
Snorre Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Yakes Mulitcom.no har sendt den nye bærbare til meg, og jeg er så psyched! Jeg gleder meg som en gal liten unge gleder seg til julaften. Eneste er at posten tydeligvis ikke har mottatt pakkene enda ettersom jeg ikke finner dem ved sporingsnummeret. kanskje posten først får dem litt senere idag.
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Snorre er mentalt psyket ut! ATTACK! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvilken laptop?
Snorre Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Her snakker vi om en Multicom Compal IFL90+ som dere finner ved å trykke her.
Skarstard Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Snorre er mentalt psyket ut! ATTACK! 9015805[/snapback] Neineinei, Snorre er da ikke nazi. Ingen med en slik avatar kan ha noe ondt i seg.
Snorre Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er glad jeg ikke blir oppfattet som nazi, for det er jeg jo ikke heller. Though har jeg jo stengt SO6 to ganger, og moderert her flere ganger. Men bare når det er nødvendig.
Kibs Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Neineinei, Snorre er da ikke nazi. Ingen med en slik avatar kan ha noe ondt i seg. 9015810[/snapback] Det gjelder bare så lenge man ser framsida av figurene, ikke baksida. Sant?
Snorre Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Joda, om du snur avataren rundt og ser baksiden vil jo selveste Adolf Hitler komme fram med hånden i været og barten på plass. Du har avslørt meg Kibs. Oh noes! :!:
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Snorre er mentalt psyket ut! ATTACK! 9015805[/snapback] Neineinei, Snorre er da ikke nazi. Ingen med en slik avatar kan ha noe ondt i seg. 9015810[/snapback] Du.. dobbeltposter! *stirrepå* Santa Rosa! FTW!
Kibs Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Joda, om du snur avataren rundt og ser baksiden vil jo selveste Adolf Hitler komme fram med hånden i været og barten på plass. Du har avslørt meg Kibs. Oh noes! :!: 9015834[/snapback] Snakket mest om hans avatar, da. Men OI! Du er busted, Snorre!! Hah!
henbruas Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 God morgen alle sammen. Nå hadde man nok guts til å regne ut karaktersnitt. Ganske nøyaktig 4 ble det. o,6 mindre enn til jul.
Snorre Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Vel vel, da er det bare å vente tolmodig til PC-en min kommer da. Imens får jeg sitte litt her i SO6 og snakke med brukere som kan komme til å gå i korstog mot meg. Hooray. Du vet, karakterer har ikke noe å si i 8.- eller 9.klasse. Jeg fikk tr i norsk og noen andre fag. I norsken fikk jeg dårlig karakter fordi jeg skrev voldshistorier. Skrev blant annet en historie om hvordan en snikmorder skjøt Kjell Magne Bondevik. Læreren vår var smålig kristen. Og ja, jeg fikk dårlig karakter. Men i tiende skjerpet jeg meg, fikk fem i norsk og i de aller fleste andre fag, og fikk 4.8 i snitt eller noe. Skulle inn på musikklinjen, men det gikk akkurat ikke. Så da ble det almennfag istedenfor. Endret 6. juli 2007 av Snorre
Skarstard Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Det gjelder bare så lenge man ser framsida av figurene, ikke baksida. Sant? 9015820[/snapback] Hva er det du insinuerer? Du.. dobbeltposter! *stirrepå* 9015841[/snapback] Aldri.
MrBjoern Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Når jeg snudde avataren i PS fikk jeg bare se rumpa til tigeren
Anbefalte innlegg