Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bah, føles som om det er noe som sprenger inni brystet... har ikke trent på lenge, og trodde jeg var i like god form som før så gikk ganske hardt ut med en gang i en løype som starter med masse bratte oppoverbakker... har heller ikke sovet på 24 timer, kanskje ikke lurt å presse kroppen når den egentlig skulle ha hvilt...

Lenke til kommentar

Da er det opp og vedtatt. Big One Restaurant er den jævligste pizzaen jeg har spist.

 

Enda den sto over tida ble den halvrå (puddingaktig bunn), kjøttet hadde en svak metallisk smak og bunnen lukta også litt metall, sikkert pga. aluminiumsformen den skulle stekes i. Fysjameg. Maten vokste i munnen og jeg måtte faktisk konse for å greie å svelge driten. Og det værste av alt, den kosta 70 kr!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

selv om jeg egentlig ikke har lyst og trener ikke til vanlig er det litt nødvendig nå. resten av familien reiste på ferie på onsdag, men jeg og stefaren min ble igjen fordi vi heller ville være hjemme... ingen av oss er spesiellt glade i å lage mat, så har gått i pizza/pølser/baguetter og is siden onsdag, og vi skal overleve ca en og en halv uke til med kokken (mamma) på ferie :ermm: må trene bort junkfooden :p

 

 

norsken har tatt seg helt ferie, dårlig setningsoppbygning i hele posten tror jeg...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Oooh, trøtt nå. Men med to skiver loff og appelsinjuice blir det nok bra.

 

Wohoo.

 

Mister...kontroll..over..vitale...kroppsdeler...

 

EDIT: Støv er vel bare masse partikler som samles, er det vel ikke?

 

EDIT 2: Petter, broren til Leif var innom og gjorde jobben hans.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
selv om jeg egentlig ikke har lyst og trener ikke til vanlig er det litt nødvendig nå. resten av familien reiste på ferie på onsdag, men jeg og stefaren min ble igjen fordi vi heller ville være hjemme... ingen av oss er spesiellt glade i å lage mat, så har gått i pizza/pølser/baguetter og is siden onsdag, og vi skal overleve ca en og en halv uke til med kokken (mamma) på ferie :ermm:  må trene bort junkfooden :p

 

 

norsken har tatt seg helt ferie, dårlig setningsoppbygning i hele posten tror jeg...

8932163[/snapback]

Big One har tapt seg veldig. Big One classic var halvgod og relativt grei på pris. Men de nyere tileggene i Big One-serien er dyre og dårlige. Nei takk sier jeg bare. Noe av de bedre pizzaene jeg har smakt er de italienske. Spesielt La Mia sine nye pizzaer og Dr Oetker sine er ganske gode. Spesielt med ekstra kjøtt og litt ekstra ost på. Nam!

Lenke til kommentar

Bitex, de er visstnok slektninger.

3- eller 4-menninger av farfar :p

 

Binko, fram til dags dato, har jeg fortsatt ikke klart å sovne på fly, selv med inntatte sovepiller. Har bare sitti der skikkelig død og ikke klart å sovne.

 

Fly er de eneste stedene jeg ikke sover.

Ellers har jeg jo sovna kjørende på scooter, springende i gymmen, gående på tur, hoppende gjennom skog og mark mens man løper fra en sint folkemengde som er forbanna fordi du sprengte ei and med kinaputter (de overreagerte, og det var ikke min feil at anda kom svømmende forbi i det putten gikk av), gående i oppoverbakke hjem fra fest, gående i oppoverbakke hjem fra butikken og veldig mange andre steder.

 

 

edit: Ang. Big One, den nye, den med bare ost, er det som fra nå av har erstatta alt som har med pizza å gjøre hos meg.

Den er rett og slett så herlig at du glemmer at det ikke er annet enn ost på den.

Og det sier litt for jeg krever vanligvis litt av frossenpizza. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Den Snorre nevnte, Dr Oetker eller hvordan det skrives, er veldig god :)

 

ellers funker tilogmed Grandiosa hvis man tar på ekstra kjøttdeig og ost selv.

8932278[/snapback]

Grandiose fungerer det også om man tar på ekstra kjøttdeig og ost som du skriver. Grandiosa er forholdsvis billig også i forhold til mange andre pizzaer.

 

God morgen, folkens. :wee:

8932285[/snapback]

God morgen ja. Sovet godt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...