Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett hvilken bitch som søyt på onsdag som har stått matteeksamen, a?!

Og lykke til med den prøven, Julie. Du har brukt så alt for mye tid på øving, så synd om det skulle gå dårlig. :dontgetit:

Skrevet
Han er veldig motiverende og har alltid svaret på alt :)

Enkelt og greit.

7475365[/snapback]

Jeg kan faktisk bevise at Dr. Phil sitt program er latterlig dårlig.

Sendetid: 11.35-12.30.

EoD.

Skrevet (endret)
Sendetid: 11.35-12.30.

7475872[/snapback]

Midt i blinken for den rette brukergruppen. Ensomme pensjonister og folk som lever på trygd.

Endret av Neppe
Skrevet (endret)
Eller syke skoleelever. :wee:

7475896[/snapback]

Syk, as in feber ? I tilfelle, så nei.

Syk, as in hodet ? Jepp. Det kan nok stemmer.

Sånn seriøst, MITT syn på Dr. Phil. Makan til søppel skal du lete lenge etter, det er så lite givende at reklamene i pausen gir mening. Så er det det med alle reklamene da, det er jo laget for at det skal være reklame HELE JÆVLA TIDEN.

Så får du det stygge samme "intro" lyden.

"And you will know, right after the break" WTF? Jeg vil vite nå, ikke etter 3 pauser . Drit og dra sier jeg, makan til piss.

Endret av Neppe
Skrevet
Midt i blinken for den rette brukergruppen. Ensomme pensjonister og folk som lever på trygd.

7475884[/snapback]

Generalisering! Rapp *blir permbannet*

Genialt Neppe ;)

Skrevet

7475884[/snapback]

Gamlinger ser ikke på utenlandske TV-programmer, så da står vi igjen med de tygdede.

Skrevet

Amerikansk TV generelt sett er crap. Tror ikke jeg hadde klart mange pausene før jeg slenger fjernkontrollen i skjermen

Skrevet
Gamlinger ser ikke på utenlandske TV-programmer, så da står vi igjen med de tygdede.

7475920[/snapback]

Gjør de vel ? De prøver å henge med i samfunnet å går i innkjøp av "gratis" parabol. Har du ikke egen telefon eller ?

Skrevet

7475920[/snapback]

Gjør de vel ? De prøver å henge med i samfunnet å går i innkjøp av "gratis" parabol. Har du ikke egen telefon eller ?

7475930[/snapback]

Ikke alle. Men selvfølgelig noen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...