Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tønsberg er helt extrem. Er ikke sånn i Sandefjord eller Larvik. Bare du har en kanin sliter du med å få lelighet her.

NgZ: Jeg har jo ikke hunden enda engang. Har jo ingensteder å ha den :(

Endret av mushi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flytte til Sandefjord da? 15-20 min unna :p

8579225[/snapback]

Det er 40 minutter med buss, og jeg kjenner ingen der. Litt dumt egentlig siden det er billig å bo der.

Blir irritert på Tønsberg innimellom.

Skrevet

Ikke faen om det tar 20 minutter å kjøre. Tar man e18 tar det 20 minutter til Torp, og det er ikke sandefjord.

Bussen tar bakveien, den er litt lengre og det er 60-70 der.

Skrevet (endret)
Ikke faen om det tar 20 minutter å kjøre. Tar man e18 tar det 20 minutter til Torp, og det er ikke sandefjord.

8579254[/snapback]

Merkelig. Har kjørt til Sandefjord fra Tønsberg mange ganger jeg da :hmm: har familie begge steder..

EDIT: DOBBEL!! :blink:

Endret av DJ_Dark
Skrevet (endret)
Merkelig. Har kjørt til Sandefjord fra Tønsberg mange ganger jeg da  :hmm:  har familie begge steder..

8579260[/snapback]

Når man kjører sandefjord - tønsberg er det fra sentrum til sentrum, ikke hvor langt tid det tar og råne opp og ned e18.

Er det ikke bare å kvitte seg med dyrene da? Easy peasy.

8579263[/snapback]

Eh.. Nei. Det er babyene mine.

Skarstad: har ikke hund enda, flytter fordi jeg ikke kan ha det her.

Endret av mushi
Skrevet

EPLEFE: DET er sykt! Her kan får du ikke kjøpe eller bo i borettslag hvis du har katt eller hund. De finner på grunner til å kaste deg ut nærmest.

Skrevet (endret)
Hah^^

Folk som har sære forhodl til hundene sine er.. vel, sære. Altså, de er dyr. Ikke barn. Barn blir til mennesker, hunder forblir idioter hele livet. ^^

8579287[/snapback]

Har ikke hund, har katter.

EDIT:dobbel

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...