Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Godt valg. Selvom jeg tror jeg faktisk ville valgt IDE  :ph34r:

8518815[/snapback]

Bare plass til 2 IDE-enheter på HK jeg har tenkt å kjøpe og jeg har allerede en IDE-disk og en IDE-brenner jeg skal putte inn

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Godt valg. Selvom jeg tror jeg faktisk ville valgt IDE  :ph34r:

8518815[/snapback]

Bare plass til 2 IDE-enheter på HK jeg har tenkt å kjøpe og jeg har allerede en IDE-disk og en IDE-brenner jeg skal putte inn

8518853[/snapback]

IDE-kontroller :love:

Jeg har vondt i fingra etter å ha lekt med GuitarheroII i går.  :ermm:

8518949[/snapback]

Er det rart i jeg er med i fanklubben? :love:

Skrevet
IDE-kontroller :love:

8518962[/snapback]

Har ikke, trenger ikke og gidder ikke bruke penger på det ;)

8518999[/snapback]

Trenger alltid en IDE-Kontroller ;)

Penger på det? Har masser av det.. skal jeg kaste noen etter deg med bruksanvisning og bæresele?

Skrevet
Jeg har vondt i fingra etter å ha lekt med GuitarheroII i går.  :ermm:

8518949[/snapback]

Jeg vet om en metode du kan trene fingrene dine slik at du klarer å spille enda mer Guitarhero ;)

Skrevet

Penger på det? Har masser av det.. skal jeg kaste noen etter deg med bruksanvisning og bæresele?

8519024[/snapback]

Du må kaste noen hit men jeg tror ikke jeg får bruk for det med det første. 1 IDE på 250, en brenner og 1 SATA på 320 så har jeg det jeg trenger med det første tror jeg. Og da har jeg fremdeles plass til 3 satadisker til.

Hvorfor hadde du valgt IDE fremfor SATA btw?

Skrevet

Har fått tillatelse av typen å få bunny jeg fant brukt på finn fordi det sikkert er to år til vi får hund pga. bilen. Lurt å skaffe seg en? Hadde degus (ubrukelig) og chinchilla (søt, men vil ikke kose) før. Bunnyen kan gå i bånd og ligge i sofaen og kooose!

Burde jeg hente den, eller gi faen?

Skrevet (endret)
Har fått tillatelse av typen å få bunny jeg fant brukt på finn fordi det sikkert er to år til vi får hund pga. bilen. Lurt å skaffe seg en? Hadde degus (ubrukelig) og chinchilla (søt, men vil ikke kose) før. Bunnyen kan gå i bånd og ligge i sofaen og kooose!

8519057[/snapback]

Hvaslags hundetype er en "Bunny"? Hvordan ser den ut?

edit: Eller er det en kanin? :p

Endret av Equerm
Skrevet

rabbit. kannin. kattemat.

Hund koster mer penger og jeg har ikke råd til å flytte. Bunnyen er brukt og lever max to år til. Og søt og jeg kan gå tur med den ^^

Skrevet

8519024[/snapback]

Du må kaste noen hit men jeg tror ikke jeg får bruk for det med det første. 1 IDE på 250, en brenner og 1 SATA på 320 så har jeg det jeg trenger med det første tror jeg. Og da har jeg fremdeles plass til 3 satadisker til.

Hvorfor hadde du valgt IDE fremfor SATA btw?

8519042[/snapback]

Fordi jeg har av egen erfaring hatt altfor mye med SATA-DRITEN og er veldig fornøyd med IDE.

8519057[/snapback]

Hvaslags hundetype er en "Bunny"? Hvordan ser den ut?

edit: Eller er det en kanin? :p

8519062[/snapback]

Nå postet jeg dette FØR du skrev den lille edit'en din :p

Skrevet

8519082[/snapback]

Tok lengre til å skrive den lange settningen min. Tror dere katt og bønny går fint? Mest sansynlig er de jo bare nysgjerrige...?

Skrevet

8519082[/snapback]

Tok lengre til å skrive den lange settningen min. Tror dere katt og bønny går fint? Mest sansynlig er de jo bare nysgjerrige...?

8519087[/snapback]

Kommer helt ann på hvordan katten din er.

Skrevet
Ingen av dem har noengang klart å ta livet av annet enn edderkopper. Tror det går fett jeg. Ringer på mr. bønny nå ^^

8519098[/snapback]

Vi i SO trenger bilder :blush:

Skrevet (endret)

Aaww, den va søt <3

Jeg tror jeg må skaffe meg er kjæledyr, blir noe kjedelig og ensomt å bo alene i lengden :hmm:

Endret av Equerm
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...