Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natt til første mai er tidenes natt. Slutty russes i alle retninger.

8505056[/snapback]

You know it..

8505155[/snapback]

Agreed, bare kjipt at jeg ikke er russ, hadde jeg derimot gaddet å skaffet meg noen russeklær så kunne jeg sluppet inn på en russesak for intet mindre enn 450 kr :ermm:

Skrevet
Agreed, bare kjipt at jeg ikke er russ, hadde jeg derimot gaddet å skaffet meg noen russeklær så kunne jeg sluppet inn på en russesak for intet mindre enn 450 kr  :ermm:

8505165[/snapback]

Jeg skal på russevetrean-fest. :) Skjønt noen av årets russ hadde vel heller ikke vært å forakte.
Skrevet
Det meste av Russerølp her i Trondheim ser ut til å foregå på Samfundet og Marinen, to steder man ikke trenger være russ for å være. ^^

8505201[/snapback]

Lucky bastard. :wee:
Skrevet

hvordan er det egentelig å være russ på første mai? hva driver dere på med utenom å drekke? selv et par år til jeg får oppleve det så jeg bare lurer

Skrevet
hvordan er det egentelig å være russ på første mai? hva driver dere på med utenom å drekke? selv et par år til jeg får oppleve det så jeg bare lurer

8505221[/snapback]

Det er ikke noe annet enn å drikke de driver med

Skrevet (endret)

8505221[/snapback]

8505225[/snapback]

Well spoken my friend.. well spoken..

Til alle:

Jeg stikker hjem fra arbeid nå, vi snakkes til Onsdag. Mulig før om jeg gidder å stikke innom.

EDIT:

Til de som spiller CS..

Dere kan finne meg på csPlanet sine servere.

CSPLANET

Nicket jeg spiller med: effbiai

Endret av DemoniZer
Skrevet

8505221[/snapback]

8505225[/snapback]

er det så morsomt da? vel kan være morsomt og se på alle de fulle folka da :!: (skjer jo mye rart når folk blir fulle)

Skrevet
Skal jeg ta en joggetur i det fine været, eller skal jeg bare legge meg på verandaen og sole meg?

...Dilemma

8505244[/snapback]

Sole deg, ikke et dilemma engang..

Men, jeg stikker hjem.. kose deg vennen :D

Nå skal det bli pils på verandaen i solen :D

*klemme*

Skrevet
Skal jeg ta en joggetur i det fine været, eller skal jeg bare legge meg på verandaen og sole meg?

...Dilemma

8505244[/snapback]

vel sole deg mens det fine været er her så kan du ta deg en joggetur

Skrevet

...Dilemma

8505244[/snapback]

Ta med laptopen din til meg så kan vi ligge utenfor rommet mitt i skyggen og spille C&C :dribble:

Skrevet

Men, jeg stikker hjem.. kose deg vennen :D

Nå skal det bli pils på verandaen i solen :D

*klemme*

8505254[/snapback]

Men noen PM fikk jeg ikke...... :cry:

Skrevet

...Dilemma

8505244[/snapback]

Du kan sole deg, så gir du meg adressen din så jeg kan dryle opp Google Earth :wee:

Skrevet

vel sole deg mens det fine været er her så kan du ta deg en joggetur

Visste jeg ville få hjelp her :D Da stikker man ut å soler seg med god samvittighet.

Ta med laptopen din til meg så kan vi ligge utenfor rommet mitt i skyggen og spille C&C  :dribble:

Det var ikke et alternativ engang :p

Skrevet (endret)

...Dilemma

8505244[/snapback]

Ta med laptopen din til meg så kan vi ligge utenfor rommet mitt i skyggen og spille C&C :dribble:

8505266[/snapback]

vilken C&C da? har ikke prøvd de siste enda er det noe bra tror jeg skal sole meg jeg også. trenger bare og ligge i sole i en time jeg da så er jeg brun som bare det.

var ute i 2 timer etter at sola hadde kommet nå har jeg sånn hudfarge sånn som alle strever med i løpet av hele sommeren :D

foresten hvorfor stigger ikke anntallet poster jeg har postet når jeg poster noe nytt?? har vært sånn i snart 2 uker nå

Endret av Veosity
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...