Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Det er fakta at danmark ikke er annet enn en stor sand haug, som holder på å blåse vekk.

Om noen år, så er det bare himmelberget som vil være igjenn av danmark, som et lite skjær.

Jeg sier utrydd danskene og asfalter hele landet, og så kan vi faktisk bruke danmark til noe.

Vi kan kansje gjøre som han gale fransken i Jhonny englsih, gjøre hele danmark om til et fengsel, da vil kriminaliteten gå dramatisk ned, når konsekvensene av å gjøre noe galt er å bli sendt til danmark i noen år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo.

Det er fakta at danmark ikke er annet enn en stor sand haug, som holder på å blåse vekk.

Om noen år, så er det bare himmelberget som vil være igjenn av danmark, som et lite skjær.

Jeg sier utrydd danskene og asfalter hele landet, og så kan vi faktisk bruke danmark til noe.

Vi kan kansje gjøre som han gale fransken i Jhonny englsih, gjøre hele danmark om til et fengsel, da vil kriminaliteten gå dramatisk ned, når konsekvensene av å gjøre noe galt er å bli sendt til danmark i noen år.

8471885[/snapback]

Asså lissom, hvor skal vi lissom få tak i Tuborg da?

:p

Skrevet
Jeg har en sånn dårlighumordag.

8471897[/snapback]

Jeg har bare en dårlig dag, og at jeg skal løpe coopertest imorra mest sansyneligvis i regn også, gjøre ikke denne dagen noe spesielt bedere.

Skrevet
Hallo.

8471885[/snapback]

Asså lissom, hvor skal vi lissom få tak i Tuborg da?

:p

8471911[/snapback]

Flytte tuborg produksjonen til norge. doh :roll:

Skrevet (endret)
Kan bli bedre, en seier til Chelsea :love:

8472060[/snapback]

Red.: Ikke svar med bare en smiley, okilol.

Jaja, bryr meg ikke så veldig i grunn, uansett hvem som vinner vil de bli gruset av United av finalen.

Endret av Skarstad
Skrevet
Jaja, bryr meg ikke så veldig i grunn, uansett hvem som vinner vil de bli gruset av United av finalen.

8472110[/snapback]

:lol: Hah! You wish!

United- Chelsea i finalen. Herlig.

Skrevet
Kan bli bedre, en seier til Chelsea :love:

8472060[/snapback]

Red.: Ikke svar med bare en smiley, okilol.

8472110[/snapback]

Mor di gruser United :love:

Skrevet (endret)

@kenny-: Lyseblått med rosa striper. Eller du kan gjøre som en venninne av meg. Skal se om jeg finner bilde.

Helenes hår:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

l_cb3579291b03acbb9eb712584f895fb5.jpg

l_42a3bc5a85e456e00f42a5eef9ce6c87.jpg

1238260766_l.jpg

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

8472110[/snapback]

:lol: Hah! You wish!

8472222[/snapback]

Jeg liker hva fotball gjør med folk, de klarer ikke å innse noe som er krystallklart for alle fordi det ikke er positivt for laget de heier på.

Seriøst, United tar alle. Jeg bryr meg ikke om de vinner eller taper, men jeg vet at de vinner.

edit: Eplefe, fy faen. Hun så sleten ut.

Endret av SteffyPants
Skrevet
@kenny-: Lyseblått med rosa striper. Eller du kan gjøre som en venninne av meg. Skal se om jeg finner bilde.

Helenes hår:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

l_cb3579291b03acbb9eb712584f895fb5.jpg

l_42a3bc5a85e456e00f42a5eef9ce6c87.jpg

1238260766_l.jpg

8472244[/snapback]

Haha, så søtt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...