Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det skjer hvis hunden markerer ved deg når du har vært i tyrkia :love:

7459857[/snapback]

Haha...En venn av meg som ble tatt inn til kontroll, men han slapp å få tolvfingertarmen undersøkt. De bare sjekket håndbagasjjen hans ekstra nøye.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man skal vært snille med telefonselgere. De gjør bare jobben sin.

7459881[/snapback]

Jeg har hatt flere hyggelige samtaler med telefonselgere. Men de har sluttet å ringe :(

Lurer på hvorfor.. "grunn til bortfall: pervo"

Skrevet

7459881[/snapback]

jeg prøvde å ha telefonsex med en telefonselger i forrige uke ellerno. synd jeg ikke holdt ut :)

da er jeg vel snill

Skrevet (endret)

7459881[/snapback]

Sant, men de er så sinnsykt plagsome :(

edit: skrivefeil

Endret av Sindrelol
Skrevet

Synes det er gromt å være telefonselger jeg da men.

Selger mobil abonnement.

I dag solgte jeg 9 abonnement, mens de andre som har jobbet der i flere år solgte maks 6. Så det ligger en del penger i det hvis man kan snakke for seg.

Skrevet
jeg prøvde å ha telefonsex med en telefonselger i forrige uke ellerno. synd jeg ikke holdt ut :)

7459892[/snapback]

Var det ei fra vi menn som ringte? De får visst ofte sånne "kunder" på tråden... :p

Wonder why. :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg fant ut hvor høyt headsettet mitt faktisk spiller. Er lukket headsett. Brukte en kamerats ipod som jeg hadde tatt vekk lydgrensa på. Hele bussen hørte Six feet under som ble spilt.

LUKKET headsett som spiller grisehøyt ja.

Endret av Bundy
Skrevet
Jeg kler meg heller ut i slitte klær og tigger på gata. Kan få 1000 kroner på en dag.

7459923[/snapback]

Det er en fin dagslønn for en 16-åring hvis du jobber 7-8 timer. Eller mente du lengre?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...