Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ustedalen er meget troett og sliten, og i tillegg saa kjeder han seg. Derfor fant han ut at han skulle lage en post der han snakker om seg selv i 3 person. Det synes han var litt artig!

8030101[/snapback]

L4r5 synes også at det morsomt å snakke om seg selv i tredje person. Han lurer på om han skal begynne å gjøre dette litt oftere. L4r5 kjeder seg også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Næmmen så flott da... Da er vi flere som ikke har et liv :wee:

8030073[/snapback]

Var ikke helt ærlig, da, jeg har vært i hemsedal i helgen. :)

Nstin: Det kan f.eks. bety at damen koser seg med en annen fyr i det du kommer frem

8030097[/snapback]

Da kommer jeg ikke hjem igjen på en stund

Skrevet (endret)
Heisann SO... Noe liv i dag?

8030047[/snapback]

Vært hos psykisk evaluering :D Litt fun å sitte å fortelle om seg selv og hvor syk man er i huet. De vil jeg begynne med piller, men tviler på jeg vil det siden mushi beskriver det så negativt :p

Jaja.

Endret av Bundy
Skrevet
L4r5 synes også at det morsomt å snakke om seg selv i tredje person. Han lurer på om han skal begynne å gjøre dette litt oftere. L4r5 kjeder seg også...

8030108[/snapback]

Ustedalen synes at L4r5 skal snakke om seg selv i tredje person resten av dagen. Han synes at formuet blir litt artigere da.

Skrevet
Ustedalen er meget troett og sliten, og i tillegg saa kjeder han seg. Derfor fant han ut at han skulle lage en post der han snakker om seg selv i 3 person. Det synes han var litt artig!

8030101[/snapback]

Skarstad synes det er veldig underholdende, og lurer på om prisdifferansen fra kompakt digitalkamera til speilreflekskamera er verdt det for en nybegynner innen fotgrafering.

Skrevet (endret)

@ Ustedalen og L4r5: Ja, Redhead er enig med dere, hun syns også det er litt morsomt å snakke om seg selv i tredje person. Redhead er veldig mett hun.

Ustedalen synes at L4r5 skal snakke om seg selv i tredje person resten av dagen. Han synes at formuet blir litt artigere da.

8030120[/snapback]

Redhead tenker at vi kanskje kan lage en tredjepersons gruppe for dagen. Så da må Redhead og de andre som er med bare snakke i tredjeperson i et tidspunkt på dagen.

Endret av -Redhead-
Skrevet

8030120[/snapback]

L4r5 synes at alle i SO skal snakke kun i tredje person i dag. Han lurer på om andre også er enig i dette...
Skrevet

Ustedalen synes at vi burde ha en hel dag der man snakker om seg selv i tredje person. Han synes det hadde vaert morsomt! Han spoer ogsaa om vi skal lage en dag for dette.

Skrevet
Bundy er.. Nei hva faen driver jeg med. Nei, det er irriterende ! :p

8030156[/snapback]

Nå lo Redhead litt av Bundy :wee:

8030161[/snapback]

Ustedalen sier seg enig. Han innroemmer at han smilte litt naar han leste dette!

Skrevet

L4r5 synes Bundy også skal være med å snakke i tredje person.

L4r5 synes 26.februar heretter skal være kjent som dagen der man snakker i tredje person.

L4r5 feirer med en liten woot. :woot:

Skrevet
Ustedalen synes at vi burde lage tredjepersondagen en annen dato. Han spoer om noen vil si seg enig?

8030188[/snapback]

Redhead sier seg enig i dette. Redhead mener at dette ville vært litt gøy :) (og sikkert litt irriterende for noen ^^)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...