Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, dette har vært en skikkelig god morgen =D Ble vekt av Ida som ringte(:love:), og nå har jeg spist grillpølser i lompe, drukket brus og sett på My Name Is Earl. Herlich!

Skrevet

Jeg ble vekket av ringeklokken som ringte infernalsk. Deretter smalt jeg huet i skråtaket når jeg reiste meg opp og sklei i dusjen når den tid kom.

Det er bare en SÅNN dag.

Skrevet
Bah.

Masse mere ensom :/

7954481[/snapback]

Anbefaler kjæreste, min godeste Sjur. En perfekt løsning på ensomheten, i tillegg til at man har en som bryr seg om deg og ringer deg om morgenen når du forsover deg.

Skrevet

Min godeste Stefan, jeg har prøvd å skaffe meg en i veldig mange år nå.

Har bare ikke hatt så flaks med akkurat det.

Men det er vel noe i det, siden "alle" anbefaler det.

Skrevet
Anbefaler kjæreste, min godeste Sjur. En perfekt løsning på ensomheten, i tillegg til at man har en som bryr seg om deg og ringer deg om morgenen når du forsover deg.

7954485[/snapback]

Interessant, hvor kjøpes disse?

Skrevet

Du må nok lokke med blomster og gratis middager. De er dyre i drift og sikringa går en gang i mnd når de blir veldig irritable og ikke så morsomme lengre.

Skrevet (endret)

Hmm.

Tror jeg går opp og legger meg på sofaen.

edit: DurinVIII, må bare takke deg for å ha Supergirl-animasjonen i sig'en din.

Mista url'en og har vært på jakt etter denne i 3 måneder nå.

Den er kos <3

Endret av Datasmurf
Skrevet

7954485[/snapback]

Interessant, hvor kjøpes disse?

7954543[/snapback]

Kan ikke kjøpes, men de kan sjarmeres ganske enkelt.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da reiser jeg straks til Telemark med en ETA på 9 timer. Meg og en kompis skal kjøre og vi har tilsammen krasjet 6-7 ganger de siste månedene. Han krasjet senest i går. Hvis dette blir mitt siste innlegg på forumet, krever jeg egen RIP-tråd.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...