Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er så rart at de fleste/mange ble plutselig syke etter at det ble buzz om influensa i medier ^^

7934040[/snapback]

Kanskje en grunn til at det har blitt buzz om det i medier?

7934172[/snapback]

PLAY BUZZ!

Skrevet
Mamma kaller kaktusen for kukktassen . Får håpe hun ikke bruker den også :)

7934143[/snapback]

Is your mother a married woman? :p

7934166[/snapback]

De er skilt :) . Woho!

Skrevet
Husker en gang, da jeg var liten.. Veldig liten, så jah. Ble jeg kvalm på kvelden, så gikk jeg til mamma og pappa sitt rom, jeg trengte kos :( . Og..ehm,  for å si det sånn, jeg prøver å glemme hva jeg så, jeg prøver virkelig.

7934155[/snapback]

Huff...jeg har heldigvis aldri sett det og jeg missunner ikke de som har sett det i det hele tatt for å si det slik *trøste*
Skrevet
Den store P: Jepp,men da må du være streng  ;)

7934197[/snapback]

GÅ INN PÅ ROMMET Å KLE AV DEG SÅ KOMMER JEG INN OM 5 MINUTTER!

7934207[/snapback]

Slask =D Heldigvis ikke tatt foreldrene mine på fersken heller.. Glad for det ja ...

Skrevet
Husker en gang, da jeg var liten.. Veldig liten, så jah. Ble jeg kvalm på kvelden, så gikk jeg til mamma og pappa sitt rom, jeg trengte kos :( . Og..ehm,  for å si det sånn, jeg prøver å glemme hva jeg så, jeg prøver virkelig.

7934155[/snapback]

Huff...jeg har heldigvis aldri sett det og jeg missunner ikke de som har sett det i det hele tatt for å si det slik *trøste*

7934198[/snapback]

Vel. Å se/høre det er én ting. Å finne en VIDEO av det... Det kunne jeg i hvert fall vært foruten :ermm:

Skrevet (endret)

God kveld i SO.

Idag skal det fikses Valentines gave til kjæresten min. Siden vi har 4 måneders jubileum imorgen så har jeg bestemt meg for å gi henne 4 roser og et kort. Håper det faller i smak :)

Endret av Luchy
Skrevet
Vel. Å se/høre det er én ting. Å finne en VIDEO av det... Det kunne jeg i hvert fall vært foruten :ermm:

7934228[/snapback]

:ohmy: Ææææ!HAHAH!

..Ehm, og du greier å ha et noe normalt forhold til foreldra dine den dag i dag og?

Skrevet
Idag skal det fikses Valentines gave til kjæresten min. Siden vi har 4 måneders jubileum imorgen så har jeg bestemt meg for å gi henne 4 roser og et kort. Håper det faller i smak :)

7934230[/snapback]

Ingen aids, ingen kveldskos. :( Husk det.

Skrevet

Så søtt, Luchy. ^_^

Jeg må kjøpe gave til Torbjørn på torsdag.. :p

vi skal ikke feire før på fredag.

Skal lage en romantisk middag til ham. Mer sier jeg ikke her i tilfelle han sniker. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...