Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50/50. Pappa er amerikansk, mamma er norsk, jeg er født her men bodde der i 6 år. :)

7727809[/snapback]

Ah, okei. Kult :wee:

:cry: Greit. Om noen har noen følelser angående det bildet man ikke snakker om pm meg.

Skrevet
:cry: Greit. Om noen har noen følelser angående det bildet man ikke snakker om pm meg.

7727829[/snapback]

Noe hint til hvilket bilde det var, siden jeg ikke fikk det med meg?
Gjest medlem-77217
Skrevet

Noen som så den dokumentaren? Den var jævlig bra.

Skrevet (endret)
Noen som så den dokumentaren? Den var jævlig bra.

7727991[/snapback]

Skal vi liksom snakke om dokumentaren og følelser folk har angående den, men ikke bildet?! Kan ikke folk si hva slags føelser dem får av å se på bildet? :cry:

Endret av Demille
Skrevet
"Den fallende mannen fra The twin towers"

7727986[/snapback]

Var ikke klar over at det ikke var ønsket? merkelig... Det første som slår meg når jeg ser det bildet er redsel, og hva den mannen må ha følt der han falt mot en sikker død.
Skrevet
Var ikke klar over at det ikke var ønsket? merkelig... Det første som slår meg når jeg ser det bildet er redsel, og hva den mannen må ha følt der han falt mot en sikker død.

7728007[/snapback]

:) Takker.

Skrevet
Her venderjeg tilbake og ingen sier hei? Takk for den liksom.

Nei da stikker jeg, se hva jeg har gjort nå..forsøplet hele "Mine Innlegg" i noen måneder fremover.

7728043[/snapback]

:roll: Hadebra!

Skrevet

Demille, du kan jo lage en tråd om det da. Bare si hvilket bildet det er så kan du få folk til å se hva det får dem til å føle. Dem får nok søke opp bildet selv såklart

Skrevet

Siden patrikM ikke klarer å oppføre seg eller å skrive normalt her inne slettes innleggene etterhvert som de kommer helt til man kan oppføre seg. :)

Skrevet

Kjøpte sesong 1 av My name is Earl i dag på elkjøp til 199 ^^

Jaggu best det er like kult som diverse saaaklige folk her på forumet har sagt.

Skrevet
@ Ø.B. : Så det for første gang på fredag, var ganske artig. Iallfall slik at jeg kunne sett en hel sesong på rappen. :)

7728161[/snapback]

Ok, den er grei. Driver på med siste sesong av six feet under nå. Litt overgang til My name isa Earl men :p

Skrevet

Her sitter jeg, med grå grådige øyne. Hendene mine beføler 11 sedler, samtid feller jeg en par tårer. For jeg veit at de vil forsvinne imorra, så fort jeg får kjøpt d80. Men de sedlene er vakre, ferske lilla papir som fanger hendene mine og øyene mine. Innest meg bobler det underlig savn følelse å ha penger i hender, nå må jeg ta farvel med dem.

FARVEL min søte 11k :(

Skrevet
Ok, den er grei. Driver på med siste sesong av six feet under nå. Litt overgang til My name isa Earl men :p

7728182[/snapback]

My name isa Jar Jar Binks.

Måtte bare :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...