Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurer på om jeg skal prøve å finne meg en jobb...litt ekstra penger er alltid kjekt.

7683326[/snapback]

Jeg jobber på Os Båtsenter og maler båter. Hele dagen går i å ligge på rygg og male med maling som avgir farlige gasser. Jeg trives. :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
jeg lurer på om jeg skal prøve å finne meg en jobb...litt ekstra penger er alltid kjekt.

7683326[/snapback]

Samme her... har "søkt" på Rema 1000, men 1 det var allerede folk der, og 2 en skulle HELST være 18+ :hrm:

Skrevet (endret)

Holy s**t, jeg skulle på "mine innlegg" i stad så kom det opp "Diskusjon.no opplever tekniske problemer"! Jeg trodde jeg skulle dø! men så varte det ikke lenge :)

Endret av Andeby
Skrevet
Samme her... har "søkt" på Rema 1000, men 1 det var allerede folk der, og 2 en skulle HELST være 18+ :hrm:

7683433[/snapback]

Null problem for meg. :p Lurer på om jeg skal høre om Dolly's eller Peppe's trenger noen nye sjåfører...
Skrevet
Holy s**t, jeg skulle på "mine innlegg" i stad så kom det opp "Diskusjon.no opplever tekniske problemer"! Jeg trodde jeg skulle dø! men så varte det ikke lenge :)

7683441[/snapback]

Ånei, det ville jo vært "dagens nedtur" med litt fri fra forumet for deg :ermm:

Skrevet (endret)

American Pie er jo en rekke klassikere. De 3 første er såklart de beste, men jeg fortrekker at de lager flere American Pie filmer enn at så mange andre skal lage filmer i samme sjangeren.

American Pie er en serie jeg liker utrolig godt og hvis du ser på alle andre filmer sånn som Not another teen movie osv. De har ikke i nærheten av samme kvalitet som American Pie.

Edit: Nei nå stikker jeg på butikken for å kjøpe snacks før jeg kravler meg opp til en kompis hus for å se på Alias :wee:

Endret av Luchy
Skrevet

Det er så trist når han dumper Nadia for Michelle, også viser det seg at Nadia faktisk liker ham..

Jeg har frukket to liter vann. Litt for fort. Kvalm. Tror jeg må spy.. O_o

Skrevet

Bah...

Trett nå!

Men kan ikke sove.

Ikke enda.

Jeg må være våken.

Hjelpe minstesøss med leksene, hjelpe en kompis å levle i WoW, se Leon, prøve å spise litt også kanskje.

Hmm.

Hva får en våken?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...