Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker ikke gokart etter jeg nesten veltet i en sving :( ..og jeg som trodde det skulle mye til for å velte med så lav tyngdepunkt :dontgetit:

Endret av Zande
Skrevet

akkurat. Synes det er greit å kjøre fort jeg, så lenge det er på en øde vei å du KAN kjøre bil, ikke bare gira å ta av, men faktisk har kontroll på den!

Hey, you only live once, do the best out of it!

Skrevet (endret)
var en slik pin turn og lente meg ut fra senter...feil?

7383662[/snapback]

Du skal jo lene deg inn mot svingen, cart'en vipper jo utover, du skal legge deg innover.

Eller kanskje du feilberegnte farten din.

Endret av Den store P
Skrevet

Go-kart er ganske artig det!

Men må innrømme at det var ikke særlig morro å bli forbikjørt av gutta... men fikk da opp farta etterhvert jeg også :D

~ adrenalinkick så det holder ~ Oysfaerg holdte på å kjøre av veien da vi skulle hjem... * var blitt så vant med bånn gass...* hehe

Skrevet
hmm..mente at han instruktøren sa motsatt jeg :hmm: ..nå husker jeg ikke helt..

Anyways, werry werry terribble!

7383681[/snapback]

Intruktørene tar feil! jeg har rett!! :p

Jeg har velta i go-cart jeg, rundt 2 ganger, ingen hyggelig opplevelse

Skrevet (endret)
@Euroshopper,

Nei, som jeg sa: det var helt idiotisk og uforsvarlig. Har aldri gjort noe sånt i ettertid

7383590[/snapback]

Det hjelper lite å angre i ettertid for personen som må sitte i rullestol for resten av livet bare pga. litt rush. :) Endret av euroshopper
Skrevet (endret)

Jeg å euroshopper er skikkelig på bølgelengde her...scary, kanskje vi er samme person :ph34r:

@zande: Rive av alt håret+hodebunnen...mmm nydelig!

Endret av Den store P
Skrevet (endret)

Jeg skal ta en tur i moskeen i dag euroshopper og tenne et lys og håper Allah (og Muhammed er hans profet) tilgir alle mine synder..EoD håper jeg?!

@Store,

eh..neeeei..

Endret av Zande
Skrevet
Jeg å euroshopper er skikkelig på bølgelengde her...scary, kanskje vi er samme person :ph34r:

7383705[/snapback]

Vi er bare to fornuftige mennesker..Men for all del kjør fort men på lukket bane.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...