Gå til innhold

speedometer til gta san andreas..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har en speedometer mod til gta sa. det står at man bare skal trykke load mod så skal den virke. modden heter SASpeedo noen som har fått den til å virke.

ps: er det noen som vet hvordan man bytter navn på kjøretøy. vet det går ann, men ikke hvordan.

Endret av morgan_kane
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har en speedometer mod til gta sa. det står at man bare skal trykke load mod så skal den virke. modden heter SASpeedo noen som har fått den til å virke.

ps: er det noen som vet hvordan man bytter navn på kjøretøy. vet det går ann, men ikke hvordan.

7359303[/snapback]

Mener å ha sett et program som kan endre navn på biler... Ligger på en av de største mod sidene til SA

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

kan noen gi meg speedometer tingen?need

Skrevet

Jeg ville testa den der først, vet at hos noen fungerer den helt fint, hos andre ikke ;)

Jeg kan ikke huske og ha sett noen andre til det spillet heller men har veldig lyst på en :)

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet
Jeg ville testa den der først, vet at hos noen fungerer den helt fint, hos andre ikke ;)

Jeg kan ikke huske og ha sett noen andre til det spillet heller men har veldig lyst på en :)

7512495[/snapback]

den funka ikke...den ødela motorsyklene:S de ble gjennomsiktig:S

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet
jeg har ikke problemer. du skal ikke bruke snarveien til gta sa. du åpner spillet med saspeedo

7517672[/snapback]

jeg gjorde det...alt ble mongo:S

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet
kanskje det varierer fra pc til pc

7518001[/snapback]

det gjør det, ingen pcer er like

Skrevet

Litt synd egentlig, har alltid ønska et lite speedometer i GTA, men jeg kom på at jeg ikke har testa etter jeg putta i ny hardware så jeg må prøve igjenn :D

Om det funker kan jeg begynne og mobbe alle som ikke har det :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...