Gå til innhold

Adresseavisen anmeldt for tegneserie


Nerf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mads Eriksen, som står bar «M» reagerer med rå latter da Adresseavisen overbringer nyheten om anmeldelsen. Etter at han får summet seg beskriver han situasjonen som absurd.

 

– Jeg finner det helt absurd at en 2000 år gammel eventyrfortelling skal diktere mine tegneserier. Jeg har ingen respekt for denne usynlige lekevennen hennes, sier Eriksen, og legger til at han aldri har opplevd noe lignende tidligere.

 

MOAHAHAHAHA! Noen- gi gi mannen nobelprisen! Fort!

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Lurer på om Magazinet kommer til å trykke desse to i ytringsfriheitens navn, av ein eller anna merkeleg grunn trur eg ikkje det.

7356408[/snapback]

 

De har artikkelen men mangler karikaturene :)

Lenke til kommentar
Lurer på om Magazinet kommer til å trykke desse to i ytringsfriheitens navn, av ein eller anna merkeleg grunn trur eg ikkje det.

7356408[/snapback]

 

De har artikkelen men mangler karikaturene :)

7356518[/snapback]

 

Jojo, men det var nå bra *kremt* at det ikke var noe fra Islam han tøyset litt med. Da hadde det nok blitt litt værre enn en anmeldelse...

Regner med at denne saken blir henlagt. Ingen som gidder å ta slike overfølsomme folk på alvor. Hun gikk nok bare tom for kryssord (eller garn) tenker jeg, og kjedet seg litt :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Lurer på om Magazinet kommer til å trykke desse to i ytringsfriheitens navn, av ein eller anna merkeleg grunn trur eg ikkje det.

7356408[/snapback]

 

De har artikkelen men mangler karikaturene :)

7356518[/snapback]

 

Jojo, men det var nå bra *kremt* at det ikke var noe fra Islam han tøyset litt med. Da hadde det nok blitt litt værre enn en anmeldelse...

Regner med at denne saken blir henlagt. Ingen som gidder å ta slike overfølsomme folk på alvor. Hun gikk nok bare tom for kryssord (eller garn) tenker jeg, og kjedet seg litt :p

7356561[/snapback]

 

Hehe! Damen syntes det er greit å fleipe med prester, og kristenfolket forøvrig. Men det gikk visst en grense ved å dra inn "hovedpersonen" sa hun visstnok :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette beviste vell at det forsatt er en del mennesker i norge som fortsatt lever på 1800-tallet.

7356739[/snapback]

 

Frøkna ble født 1912 :p

 

Edit: Hadde jeg bare hatt matematikklæreren her nå :mad: ... :blush:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er 100% for ytringsfriheten. Men jeg skjønner faktisk hvorfor folk kan reagere på slikt. Jeg likte den ikke, kanskje fordi jeg er kristen.. men at han skrev den har jeg absolutt ingen ting imot.

7356842[/snapback]

 

Jeg mener å ha et "kristent" sinnelag, og jeg blir ikke fornærmet, hvorfor det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...