Gå til innhold

Installering av XAMPP. Trenger hjelp!


Titanstig

Anbefalte innlegg

Finnes der ingen personer som kan hjelpe meg å installere XAMPP, PHP og MySQL ?

 

Har jobbet med dette problemet i 6-7 timer nå, og har blitt frustrert.

 

Koding er ingen problemer.

 

Men jeg får jo ikke XAMPP til å virke! Har prøvd WAMP også, men det virker heller ikke!

 

Ingen sider vises når jeg tester siden! Kjipt!

 

Jeg skal lage shopping cart, eller evt. installere plug-in, men slik jeg ser det er det å få PHP til å virke det virkelig vanskelige. Så om jeg får det til å virke, kan jeg bare programmere min egen shopping-cart da dette er "a walk in the park" i forhold til det å få PHP til å overhode virke!

 

Ikke engang echo gir siden noe tekst! Det er helt sykt, og like før jeg kaster datamaskinen ut gjennom vinduet!

 

Har fulgt alle instruksjoner om installering til punkt og prikke!

 

Noen som kan hjelpe?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv har jeg lagt inn AppServ, og der gikk alt smertefritt, så hvis wamp/xampp er kronglete kan det kanskje være verdt å titte på AppServ?

 

Men det virker som om at alt unntat smtp fungerer, og smtp brukes til å sende mail, så slik sett er ikke smtp livsnødvnedig nei.

 

Jeg antar xampp/wamp har spesielle mapper de krever du legger php-sidene i? Selv har jeg alle html-sidene min under c:\AppServ\www\ også akksesserer jeg de via http://localhost/

Lenke til kommentar

Nei, det er ingenting som virker.

 

Begynner å bli lei av alt som har med dette å gjøre nå. Det er ingen ting som virker. Punktum.

 

Kanskje jeg skal lage hjemmesiden kun som informasjonsside, og så lager jeg linker fra alle produktene over til en automatisert side som alt har shoppingcart inkludert på siden.

 

Vi synes vår side er så overlegen disse ferdige templates-sidene så vi gidder ikke kun å bruke template el.ferdige sider.

 

Vår kunder skal komme først til vår side. Basta.

 

Problemet med dette, er jo at vi hele tiden på laste opp nye produkter på 2 forskjellige sider.

 

Finnes det andre måter å gjøre dette på?

 

Det virker jo som om ingen i Norge kan hjelpe meg med dette uansett!

 

Any?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...