Den Polse Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Topic sier det meste, jeg får ikke lagret servere som favoritter i steam, spiller CS:S og når jeg adder en server til favoritter så skjer det ingenting. Noen som har opplevd det samme og noen som vet hvordan dette kan fikses? Mistenker at det er en eller annen fil som ikke kan skrives til, men vet egentlig ikke.
Mr. Fiskum Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei. Gjør dete før du starter cs:s. Høyreklikk på steam iconet. Servers, så går du på favorites! funker til meg.
lifeh8tr Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 kan hende det har noe med oppdateringene til valve over de siste månedene men det vil sikkert begynne å fungere mer og mer etterhvert
Jooakim Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Favoritter i Steam suger. Bruk heller HLSW - kan lastes ned fra http://www.hlsw.de
-Jungeldyret Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Bruk The All-Seeing Eye spør du meg. Med noen enkle trykk finner du nesten alle norske servere.
Holmgang Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 De ligger på favoritter på "servers" hvis du ikke er inpå CSS.. Så hvis du skal spille på en server du har på favoritter må du åpne den fra "servers" i windows..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå