Gå til innhold

Det beste av Frode Øverli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett stripen hvor han kjøper shampoo?

7346498[/snapback]

Jeg tok 3 og betalte for to. Etter en halvtimes krangling tok ekspeditøren ned skiltet. :D

 

Øverli er genial, liten tvil om det. Er fan av både Riskhospitalet og Pondus. Det jeg liker best med Pondus er måten han klarer å fange opp mange situasjoner jeg faktisk kjenner meg igjen i (nei... ikke Jokke) :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Jeg tok 3 og betalte for to. Etter en halvtimes krangling tok ekspeditøren ned skiltet.  :D

 

Øverli er genial, liten tvil om det. Er fan av både Riskhospitalet og Pondus. Det jeg liker best med Pondus er måten han klarer å fange opp mange situasjoner jeg faktisk kjenner meg igjen i (nei... ikke Jokke)  :p

7348351[/snapback]

 

Flere gode poenger i denne - han står tross alt med FEM flasker, og på forspørsel om hun noensinne kan vise seg inne i butikken igjen svarer han: Med hevet hode! De skjønner du er gift med et geni!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg liker veldig godt alt Øverli har laget, men Pondus er best. Samtidig føler jeg Riskhospitalet aldri fikk tid på seg til å bli skikkelig bra, men forstår at det er et helvete å skulle lage begge seriene parallellt. Rutetid er også fantastisk, har skjelden hatt så rå og ond latter som da jeg leste den om dyslektikerne som hoppet ned Trollveggen med flatskjerm :!:

Lenke til kommentar
Jeg liker veldig godt alt Øverli har laget, men Pondus er best. Samtidig føler jeg Riskhospitalet aldri fikk tid på seg til å bli skikkelig bra, men forstår at det er et helvete å skulle lage begge seriene parallellt. Rutetid er også fantastisk, har sjelden hatt så rå og ond latter som da jeg leste den om dyslektikerne som hoppet ned Trollveggen med flatskjerm :!:

7388327[/snapback]

 

 

Haha den er vel blant de som er huskbar ja. I det hele tatt mange av Rutetid-stripene er veldig bra. Pondus kommer som en god nummer to og Riskhopitalet kommer som en god nummer tre for meg.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes riskhospitalet topper den listen. Pondus er artig det også, men det blir liksom ikke den samme ekstrem-galskapen. Risken ga meg de største latterkickene innimellom. Synd det finnes så lite av den, den hadde nok bare blitt enda bedre...

 

edit:leif

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...