Josso Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei, Husker i gode gamle dager da jeg kunne sitte og kose meg med første cs med boter (offline). Nå har det seg sånn at jeg sitter på folkehøgskole, hvor det ikke er internett etter klokken 23:00. Tenkte at jeg skulle skaffe meg Counter Strike: Source, hvis det funker å spille offline med boter. Er dette mulig ?
DurinVIII Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jada, ingen problemer. De kommer med spillet, i fire vansklighetsgrader.
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Bare sørg for at Steam er 100% oppdatert og det samme med CS:Source, og at du har lagra passordet på maskinen så er det bare å starte Steam, velge offline, fyre opp source og start din egen server. Mye lettere i Source enn det er i 1.6 faktisk.
Josso Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Så flott! Skal ordne det i kveld anntar jeg. Takker for kjappe og gode svar
Josso Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 , og at du har lagra passordet på maskinen så er det bare å starte Steam, velge offline, Hvordan lagrer jeg password på maskinen?
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Når du logger på Steam vel "save password" og logg på, dette må gjøres online først. Så exit steam og koble fra nette, om du har DSL er det bare å deaktivere nettverks tilkoblingen, og steam kommer med en "error" og om du vil starte den i offline mod.
Josso Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Takk skal du ha Bear^ nå skal det spilles!
Complexity Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 De botene som er i css fra før er ikke de beste da.. du har ikke så mye kontroll på dem, men det er vel for at det skal ligne mest mulig på vanlige players.. I 1.6 kan du jo legge til flere, stille vanskelighetsgraden, og drepe alle med endround mens du spiller..
Kenny000 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Når jeg kjeder meg synes jeg det er litt morsomt å leke jeger! Fyrer opp CS:S med boter. På settings lar jeg dem bare få lov å bruke kniv. da er jaktsesongen i gang! Moro å løpe rundt med maskingæver i plaffe ned alle som kommer løpende mot deg med kniv! PS! moro i kanskje 30 min...
solaN - Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 jada, det funker fett det, det er også mulig på CZ (condition zero)
lifeh8tr Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 det er faktisk mulig å sette inn flere eller skifte på vanskelighetsgraden på source også^^, det er bare til å legge til denne commanden i "launch parameters" som du finner viss du legger pilen over spillet og trykker på et høyreklikk og velger properties også launch options: så skriver du inn "-console" uten de (") så vil du få tilgang til console når du åpner spillet. men du må altid trykke på escape, ved mindre du binder console til | keyen som ligger rett under esc knappen din^^, men dette er litt mere avangsert så det gidder jeg ikke å skrive akk. nå^^ men det er egentlig ikke nødvending^^,
lifeh8tr Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) trenger du mere hjelp til dette med programering av console osv så bare si ifra PM: lifeh8tr Endret 24. november 2006 av lifeh8tr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå